Дата підготовки: | Грудень 2017 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
На ринку спецій в Україні представлений широкий асортимент продукції, як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва.
До спецій належать подрібнений або мелений перець роду Piper, стручковий перець роду Capsicum, пахучий перець роду Pimenta, кориця і продукти коричного дерева, імбир, шафран, турмерик (куркума), чебрець, лаврове листя, каррі та інші прянощі.
Ринок спецій України сьогодні характеризується уповільненням виробництва. Так як спеції не належать до товарів першої необхідності, споживачі готові зменшувати витрати на їх придбання, в тому числі за рахунок переходу на більш дешеву продукцію. У той же час спеції - товар масового споживання і продовжують ставитися до розряду необхідних в кожному будинку продуктів.
1. Ємність і тенденції ринку спецій в Україні
2. Виробництво спецій в Україні
3. Зовнішня торгівля на рикну спецій в Україні
4. Споживчі переваги спецій в Україні
5. Висновки і прогнозні тенденції
1. Показники місткості ринку спецій в Україні в 2014 - 9 міс. 2017 рр.
2. Основні показники імпорту спецій в Україну в 2014 - 9 міс. 2017 рр.
3. Основні показники експорту спецій з України в 2014 - 9 міс. 2017 рр.
1. Динаміка виробництва спецій в Україні за 2014 року - 9 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Географічна структура імпорту спецій в Україну в 2016 - 9 міс. 2017 рр. в натуральному значенні, %
3. Географічна структура експорту спецій з України в 2016 - 9 міс. 2017 рр. в натуральному значенні, %
4. ТОП-10 брендів спецій