Дата підготовки: | Травень 2015 року |
Кількість сторінок: | 10 |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | Російська |
Хоча ринок пива є одним з найбільш прогресивних в Україні, в непростій економічній ситуації він також постраждав. З першої десятки виробників дві компанії постраждали від анексії Росією Криму, а також військового конфлікту на Донбасі. Зі скороченням кількості споживачів хмільного напою, виробники не до кінця встигли оговтатися і переорієнтуватися на нові ринки.
Серед позитивних тенденцій на сьогоднішній день варто відзначити постійне розширення асортименту: пиво з особливими смаковими добавками, нові сорти пива різної міцності, появи у продажу торгових марок все більшого числа світових лідерів.
1. Ринок пива України. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку пива в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку пива України
4. Основні виробники пива в Україні
5. Споживчі переваги на ринку пива України
6. Аналіз проблем і тенденцій розвитку ринку пива України.
1. Обсяг ринку пива в Україні в 2012-2014 рр. в натуральному вираженні, млн. дол.
1. Динаміка виробництва пива в Україні, 2012-2014 рр. в натуральному вираженні, млн. дол.
2. Географічна структура реалізації пива в торгових мережах за 2014 р.
3. Динаміка експорту пива з України в 2012-2014 рр. в натуральному вираженні, млн. дол.
4. Географічна структура експорту пива з України в 2013 і 2014 рр. в натуральному вираженні,%.
5. Динаміка імпорту пива в Україну в 2012-2014 рр. в натуральному вираженні, млн. дол.
6. Географічна структура імпорту пива в Україну в 2012 і 2014 рр. В натуральному вираженні, %
7. Розподіл споживчих переваг між торговими марками світлого пива українського виробництва в 2014 році, балів.
8. Розподіл переваг між торговими марками темного пива українського виробництва в 2014 році, балів.
9. Розподіл переваг між торговими марками безалкогольного пива в Україні в 2014 році, балів.
10. Розподіл переваг між торговими марками імпортного пива в Україні в 2014 році, балів.