Анотація до аналізу ринку:
Ковбасні вироби залишаються одним з найбільш популярних доповнень до щоденного раціону середньостатистичних українців. Асортимент продукції представлений різними видами і сортами. Основу ринку становить продукція вітчизняного виробництва і тільки близько 1% ковбас і копченостей доводиться на імпортні компанії. Не дивлячись на високу популярність продукту, що відбулися економіко-політичні зміни в країні призвели до до скорочення виробництва в натуральному вираженні в 2014-2015 гг. Проте, при оптимізації продуктового портфеля і технології виробництва можливо відновити обсяги при існуючих ринкових умовах. Тому в наступні роки можна очікувати відновлення ситуації.
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку ковбасних виробів і копченостей в Україні у 2012 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, тис. тонн
2. Ємність ринку ковбасних виробів і копченостей в Україні у 2012 - 6 міс. 2015 рр., грошове вираження, тис. тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку ковбасних виробів і копченини в Україні у 2014 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, %
2. Географічна структура розподілення виробництва ковбасних виробів і копченини в Україні у 2013 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, %
3. Географічна структура експорту ковбасних виробів і копченини з України у 2014 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, %
4. Географічна структура імпорту ковбасних виробів і копченини в Україну в 2014 - 6 міс. 2015 рр., натуральне вираження, %
5. Частки основних операторів ринку ковбасних виробів і копченини України у 2013 - 2014 рр., натуральне вираження, %
6. Рейтинг торгових марок за споживчими перевагами у 2015 році
7. Прогноз змін ємності ринку ковбасних виробів в Україні на 2015 - 2018 рр., натуральне вираження, тис. тонн