Дата підготовки: | Жовтень 2018 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітичний відділ компанії «Pro-Consulting» провів аналіз ринку кейтерінгу в регіоні міста Київ. Проведено аналіз обсягів реалізації даних видів послуг, проведено аналіз структури споживачів кейтерінгових послуг, виявлені перспективи зростання, основні оператори ринку, визначені загальні тенденції розвитку ринка.
Кейтерінг є одним з поширених видів послуг в готельно-ресторанному бізнесі. Кейтерінг - це виїзне ресторанне обслуговування. В послуги кейтерінгу входять не тільки приготування страв для заходу, а також проведення заходу, сервіровка, обслуговування та наведення порядку.
Існує багато класифікацій кейтерінгу: приготування їжі в приміщенні, приготування їжі поза приміщенням, концертний кейтерінг, контракт на поставку, авіакейтерінг, коктейльний кейтерінг, кальянний, VIP-кейтерінг.
За останні роки кейтерінг став дуже популярним напрямком бізнесу, в основному даний напрямок розвивають власники ресторанного і готельного бізнесу. Про це говорить приріст обсягу реалізації даного виду послуг в 2-му кварталі 2018 роки (+779,9 млн грн). Також основною причиною такого різкого зростання в даний період став фінал Ліги Чемпіонів в Києві. Дана подія привернув величезну кількість іноземців і високопоставлених персон з категорій тренерів, футбольних фахівців, менеджерів та агентів. Дана подія стала сплеском для кейтерінгу.
Сезонність має неабиякий вплив на даний вид бізнесу. Протягом року формат і техніка проведених заходів постійно змінюється, крім цього з кожним роком, завдяки креативності та оригінальності створюються все більш нові формати. У більшості випадків все залежить від свят на період кейтерінгу та погодних умов. Величина прогнозованого прибутку для кожного сезону залишається практично завжди постійною. За активністю рік в даному виді діяльності поділяють на 3 сезони.
Замовлення і доставка їжі в офіси та інші установи поширене явище в США і Європі. Однак даний вид бізнесу і сфери обслуговування прийшов в Україну не через моду, а через необхідність. У 2015 році приблизно 8-10% працівників могли дозволити собі обідати і вечеряти в ресторанах. У зв'язку підвищенням заробітної плати, стрімким розвитком ринку праці, а також відкриттям ринків Європи, що допомогло інтегрувати досвід і деякі особливості роботи європейських підприємств.
На даний час ринок кейтерінгу є одним з найбільш перспективних ринків. Кількість туристів і різних міжнародних підприємств в Україні дає можливість не тільки постійне кількість замовлень, а й можливість покращувати і модернізувати аспекти роботи і технології даної діяльності.
1. Основні показники ринку
2. Сезонність та попит на послуги кейтерінгу
3. Ціна та ціноутворення
4. Перспективи та тенденції ринку до розвитку
1. Динаміка обсягів реалізації кейтерінгових послуг за 1 кв. 2017 - 2 кв. 2018 рр., млн грн
2. Структура аудиторії кейтерінгових послуг 2 кв. 2017-2018 рр.,%
3. Середні ціни кейтерінгових компаній за станом на 2018 рік, грн
4. Рейтинг кейтерінгових компаній за станом на 2018 рік
5. Рейтинг компаній з доставки продуктів харчування станом на 2018 рік