Аналіз ринку кейтерінгу Києва. 2018 рік

Аналіз ринку кейтерінгу Києва. 2018 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2018 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
2200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітичний відділ компанії «Pro-Consulting» провів аналіз ринку кейтерінгу в регіоні міста Київ. Проведено аналіз обсягів реалізації даних видів послуг, проведено аналіз структури споживачів кейтерінгових послуг, виявлені перспективи зростання, основні оператори ринку, визначені загальні тенденції розвитку ринка.
Кейтерінг є одним з поширених видів послуг в готельно-ресторанному бізнесі. Кейтерінг - це виїзне ресторанне обслуговування. В послуги кейтерінгу входять не тільки приготування страв для заходу, а також проведення заходу, сервіровка, обслуговування та наведення порядку.
Існує багато класифікацій кейтерінгу: приготування їжі в приміщенні, приготування їжі поза приміщенням, концертний кейтерінг, контракт на поставку, авіакейтерінг, коктейльний кейтерінг, кальянний, VIP-кейтерінг.
За останні роки кейтерінг став дуже популярним напрямком бізнесу, в основному даний напрямок розвивають власники ресторанного і готельного бізнесу. Про це говорить приріст обсягу реалізації даного виду послуг в 2-му кварталі 2018 роки (+779,9 млн грн). Також основною причиною такого різкого зростання в даний період став фінал Ліги Чемпіонів в Києві. Дана подія привернув величезну кількість іноземців і високопоставлених персон з категорій тренерів, футбольних фахівців, менеджерів та агентів. Дана подія стала сплеском для кейтерінгу.


Сезонність має неабиякий вплив на даний вид бізнесу. Протягом року формат і техніка проведених заходів постійно змінюється, крім цього з кожним роком, завдяки креативності та оригінальності створюються все більш нові формати. У більшості випадків все залежить від свят на період кейтерінгу та погодних умов. Величина прогнозованого прибутку для кожного сезону залишається практично завжди постійною. За активністю рік в даному виді діяльності поділяють на 3 сезони.
Замовлення і доставка їжі в офіси та інші установи поширене явище в США і Європі. Однак даний вид бізнесу і сфери обслуговування прийшов в Україну не через моду, а через необхідність. У 2015 році приблизно 8-10% працівників могли дозволити собі обідати і вечеряти в ресторанах. У зв'язку підвищенням заробітної плати, стрімким розвитком ринку праці, а також відкриттям ринків Європи, що допомогло інтегрувати досвід і деякі особливості роботи європейських підприємств.
На даний час ринок кейтерінгу є одним з найбільш перспективних ринків. Кількість туристів і різних міжнародних підприємств в Україні дає можливість не тільки постійне кількість замовлень, а й можливість покращувати і модернізувати аспекти роботи і технології даної діяльності.

Детальний зміст:

1. Основні показники ринку
2. Сезонність та попит на послуги кейтерінгу
3. Ціна та ціноутворення
4. Перспективи та тенденції ринку до розвитку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів реалізації кейтерінгових послуг за 1 кв. 2017 - 2 кв. 2018 рр., млн грн
2. Структура аудиторії кейтерінгових послуг 2 кв. 2017-2018 рр.,%
3. Середні ціни кейтерінгових компаній за станом на 2018 рік, грн
4. Рейтинг кейтерінгових компаній за станом на 2018 рік
5. Рейтинг компаній з доставки продуктів харчування станом на 2018 рік

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами