Аналіз ринку картоплі фрі в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку картоплі фрі в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2023 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 23
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
28900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У вересні 2023 року компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку картоплі фрі в Україні.

Однією з найбільш універсальних і основних харчових культур у світі є коренеплід картоплі. Однорічна рослина багата на необхідні вітаміни та мінерали, її можна подавати різними способами, наприклад у вигляді картопляного пюре, смаженою, запеченою або вареною. Прогнозовано, до 2027 року світовий ринок переробки картоплі зросте: для чіпсів та гранул щорічний темп зростання (CAGR) складе 5.4% щороку, в той час як для замороженої картоплі – 5.3%.

Огляд ринку картоплі у 2023 році за даними УАВК:

Головна статистика ринку картоплі

за даними УАВК за 2022-2023 рр.

·        Оцінка врожаю картоплі в 2022 році - 16,6 млн тонн;

·        Посівні площі в 2022 році - близько 1 млн га;

·        Посівні площі в 2023 році - близько 880 тис. га, тобто падіння за рік на 12% при очікуваних 30%;

·        Середня врожайність - 35 тонн/га;

·        Головний експортер картоплі - Молдова, 30 тис. тонн за перше півріччя 2023 року.

З початку 2017 року Україна прагне розширити можливості експорту картоплі до країн ЄС. У цьому напрямі було досягнуто деякого прогресу і в період між 2021 і 2022 рр. Україна значно покращила свої можливості експорту картоплі. На жаль, військовий конфлікт призупинив процес, зокрема, через унеможливлення узгодження фітосанітарних умов до експорту. У зв'язку з цим, в минулому році Молдова стала одним із найбільших імпортерів української картоплі, незважаючи на її обмежене внутрішнє споживання. Потенційно, Молдова виступає країною-транзитом до країн ЄС.

Доступ до потенційно об'ємного європейського ринку для України є досить обмеженим, і вивіз великих обсягів картоплі за кордон наразі важке завдання. Як результат, промислові підприємства, які б мали потенціал для експорту, змушені знижувати свої поставки, що також підвищує конкуренцію і впливає на цінову динаміку під час сезону.

Наразі тільки ті підприємства, які забезпечили себе сховищами для зберігання продукції, зможуть втримати її до стабілізації ринкових цін. Тим не менш, у Європі вже другий рік поспіль спостерігається нестача картоплі, і на минулий рік ця нестача досягала 20%. Німеччина, що є одним із найбільших виробників картоплі в Європі (світові країни-лідери по виробництву картоплі на рис. 1.2.1), вже цього року стикається з нестачею картоплі у розмірі 8-12%, або 1.3 млн. тон.

Ми бачимо, що Європа стає менш суворою і проявляє зацікавленість у співпраці з вітчизняними виробниками, де європейський ринок все ж таки повинен відкритись, починаючи, наприклад, принаймні з сегменту картоплі для виробництва чіпсів та картоплі фрі.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (опис продуктів та технології виробництва)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринків (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021-5/2023 (виробництво + імпорт - експорт) – оцінка
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, зазначеними в якісних межах, походженням)
2. Державне регулювання галузі. Імпортні та експортні мита
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; ціни, регіональна представленість та канали збуту)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (оцінка за виручкою)
3.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
4. Виробництво продукції в 2021-5/2023 рр
4.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
4.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
4.3. Частки виробників
5. Зовнішня торгівля та ЗЕД
5.1. Експорт продукції з України в 2021-5/2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
5.2.Імпорт продукції в Україну в 2021-5/2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
6. Асортимент і ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію
7. Брендинг і реклама
8. Аналіз споживання на ринку
8.1.Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Структурування та сегментація споживання
8.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринків в 2023-2025
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
11.2.Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку медичних рукавичок 2021-2022 роках у натуральному вираженні, тобто.
2. Динаміка ємності ринку медичних рукавичок у 2021-2022 роках у грошовому вираженні, млн грн
3. Динаміка ємності ринку спеціалізованих рукавичок у 2021-2022 роках у натуральному вираженні, т.
4. Динаміка ємність ринку спеціалізованих рукавичок у 2021-2022 роках у грошовому вираженні, млн грн
5. Сегментування ринку медичних та спеціалізованих рукавичок в Україні, у натуральному вираженні, тобто.
6. Основні оператори ринку медичних рукавичок в Україні, 2022р.
7. Топ гравців ринку приватних медичних послуг у м. Києві
8. Структура імпорту медичних рукавичок імпортерам, т.
9. Список та розміри мереж найбільших торгових мереж у сегменті FMCG, DIY та товари для дому, Drogerie в Україні у 2022 році
FMCG
10. Структура імпорту спеціалізованих рукавичок імпортерам, т
11. Список основних торгових онлайн майданчиків
12. Структура експорту рукавичок за видами, т
13. Географічна структура імпорту медичних рукавичок в Україну у 2021 – 6 міс. 2023 р., в натуральному вираженні, т
14. Географічна структура імпорту спеціалізованих рукавичок в Україну у 2021 – 2022 р., у натуральному вираженні, т.
15. Виділення факторів впливу та їхньої питомої ваги на прогнозну модель розвитку ринку медичних рукавичок в Україні у 2022 – 2025 роках.
16. Виділення факторів впливу та їхньої питомої ваги на прогнозну модель розвитку ринку спеціалізованих рукавичок в Україні у 2022 – 2025 роках.

Перелік графіків і діаграм:

1. Середній обсяг виробництва найбільших країн-виробників картоплі в 1994-2017 рр.
2. Основні гравці на ринку виробів з картоплі
3. Динаміка виробництва продукції, зазначеної в якісних межах дослідження в натуральному вираженні, т
4. Динаміка виробництва продукції, зазначеної в якісних межах дослідження в натуральному вираженні, т
5. Частки виробників за 2021-5/2023 рр. у натуральному вираженні, %
6. Частки виробників за 2021-5/2023 рр. у натуральному вираженні, %
7. Частки експортерів продукції з України в 2021 – 5 міс. 2023 рр. у натуральному вираженні, %
8. Динаміка імпорту продукції в Україну в 2021 – 5 міс. 2023 рр. в натуральному та вартісному вираженнях
9. Частки імпортерів продукції в Україну в 2021 – 5 міс. 2023 рр. у натуральному вираженні, %
10. Частка кількості закладів HoReCa за видом

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами