Дата підготовки: | Червень 2023 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку гідроізоляційних та покрівельних мембран в Україні. Проведено повний аналіз товарів на ринку – виробництво, імпорт та експорт, досліджено ємність ринку в натуральному вираженні. Досліджено основних гравців, їх об’єми, частка ринку та методи просування. Вивчено цінову політику на ринку та приведено приклад актуальних цін та середню вартість на продукцію. Описано клієнтські особливості на ринку, портрети споживачів, їх особливості взаємодії з ринком. Створено загальні висновки, гіпотези щодо розвитку та прогнозні показники. Сформовано SWOT та PESTLE ринку, наведені існуючі ризики і бар’єри входу на ринок за допомогою інструменту карти ризиків.
Гідроізоляція є важливим елементом при будівництві промислових та цивільних споруд. Гідроізоляція захищає матеріали від взаємодії з рідкими речовинами та вологою, що значно продовжує термін експлуатації будівлі.
Використання гідроізоляційної мембрани в Україні широко використовується в ще з 90-х років. Ринок наразі є сформований таким чином, що Україна імпортує більшість продукції гідроізоляційних та покрівельних мембран. Як наслідок, українські підприємці не експортують даний вид продукції на іноземні ринки та намагаються збільшити обсяги реалізації на вітчизняному ринку. Проте українські забудовники вже використовують ці матеріали для плоских дахів, адже мембранний вид покрівлі славиться стійкістю, простотою встановлення та довговічністю порівняно з альтернативними видами покрівлі, зокрема бітумним.
Так, як продукція гідроізоляційних та покрівельних мембран в Україні зазвичай має іноземне походження, через початок повномасштабного вторгнення росії в Україну обсяг імпорту стрімко впав. Це вплинуло не тільки на те, що стало неможливим постачати продукцію російського походження в Україну, але і через різке падіння попиту на покрівельні матеріали через зниження темпів та кількості замовлень на будівництво.
Аналітиками компанії Pro-Consulting було сформовано основні рекомендації щодо розвитку на ринку:
1. Вибір сегменту товарів гідроізоляційних та покрівельних мембран, з якого буде розпочате виробництво. У даному випадку буде найдешевший вид покрівлі серед мембранних типів – ПВХ-мембрани із характеристиками щільності більше 100 г/кв.м. Для гідроізоляційних мембран є різні сфери застосування, через що характеристики можуть відрізнятись. Тому тут варто опиратись на запити самих споживачів (наприклад для покрівлі дахів необхідна мембрана з високою паропропускною здатністю).
2. Виробництво на території України з перспективами охоплення вітчизняного ринку.
3. Залучення посередників в канали збуту для масового споживача (наприклад, Епіцентр).
4. Націленість на співпрацю з сектором будівельних компаній.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2023 році
2. Виробництво над ринком
3. Зовнішня торгівля
4. Аналіз споживання над ринком
5. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Портрет потенційного споживача з мотивації придбання товару
1. Динаміка імпорту гідроізоляційних та покрівельних мембран у натуральному вираженні, тонн
2. Питома вага збудованих будівельних об'єктів у 2022 році за основними видами у грошовому вираженні