Дата підготовки: | Жовтень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували паспорт ринку меблів України, в якому розглянули основні показники розвитку галузі, її тенденції та перспективи. Відзначено, що загальне споживання меблів з 2000 по 2005 рік зросла більш ніж в 2,7 рази, склавши 622,9 млн дол США. Більше 25% пропозиції забезпечує імпортна продукція, яка поставляється на вітчизняний ринок переважно з Італії (20%), Німеччини (15%), Польщі (13%) і Швеції (4,7%). При цьому основними зовнішніми ринками збуту виступають Росія (50%), Німеччина (11%), Великобританія (7,5%), Італія (6,5%) і Франція (4,5%). Проведено структурування ринку меблів в розрізі регіонів України, згідно з результатами якого найбільші обсяги споживання продукції характерні для Києва і Київської області (25,5%), далі йдуть Донецька, Дніпропетровська, Львівська та Одеська області. Розглянуто основні оператори ринку і розраховані їх частки на підставі обсягів реалізації в грошовому вираженні. Перша четвірка провідних гравців - компанії «Енран», «Меркс», «Нарбутас» і «Офіс Солюшинс», сумарна частка яких за підсумками 2005 року склала 82%. Представлені структури ринку за типами меблів і цінових сегментах, а також проведена оцінка основних ризиків галузі.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фінансова місткість ринку
2. Структура
3. Обсяги поставок меблів на український ринок
4. Частки імпорту меблів
5. Обсяги експорту меблів з України
6. Частки експорту меблів
7. Споживання меблів по регіонах
8. Частки споживання меблів по регіонах
9. Обороти основних виробників офісних меблів
10. Частки оборотів основних виробників офісних меблів
1. Сегментація ринку меблів по споживанню
2. Виробництво основних видів меблів
3. Поставки імпортних меблів в Україні
4. Експорт офісних меблів з України
5. Сегментація ринку меблів за ціновими параметрами