Дата підготовки: | Березень 2005 року |
Кількість сторінок: | 37, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку кави в Україні. Виробництво кави склало в 2004 році 1750 тон, з яких 1100 тонн - розчинний, 650 тонн мелений і в зернах. У 2005 році виробництво кави в Україні склало 2760 тонн з яких 1720 тонн - розчинний, 1040 тонн - мелений і в зернах. За попередніми даними, в 2005 році за обсягом спожитого кави лідером залишилася американська компанія Kraft Foods. Друге і третє місця на ринку кави ділять швейцарська компанія Nestle, представлена в сегментах розчинної кави і кави-мікс, а також ізраїльська компанія Elite. Споживання кави продовжує відрізнятися по регіонах: найактивніші споживачі кави проживають в західному регіоні України, на другому місці - жителі столиці. Найпоширеніше споживання всіх названих видів і різновидів кави - одна чашка в день, саме стільки дозволяють собі 55,7% споживачів натуральної кави, 58,5% - розчинної і 77,2% 36,2%. кава два в одному, три в одному або капучіно. Для 36,2% споживачів як натурального, так і розчинної кави денна порція досягає 2-3 чашки.
1. Загальна характеристика ринку кави України в 2004 році.
2. Основні оператори на ринку кави в Україні.
3. Обсяг виробництва натурального в зернах, меленої і розчинної кави в Україні в 2004 році.
4. Структура продажів кави в Україні в 2004 році.
4.1. Динаміка обсягів продажів кави в Україні в 2001-2004 рр.
4.2. Обсяги продажів кави по областям України в 2003-2004 рр.
4.3. Структура продажів кави по торговим маркам в г. Киев в 2003-2004 рр.
4.4. Структура продажів натуральної кави в упаковках різної ємності в 2004 році.
5. Споживання кави в Україні в 2004 році.
5.1. Споживання кави по регіонах України.
5.2. Обсяг споживання кави еспресо барами.
6. Брендинг і реклама в 2003-2004 рр.
7. Темпи зміни середньозваженої ціни на каву в зернах, мелена та розчинна в 2004 році.
8. Географічна структура імпорту.
8.1. Географічна структура імпорту натурального зеленого кава в 2004 році.
8.2. Географічна структура імпорту натурального в зернах, меленої, розчинної кави в 2004 році.
9. Висновки. Прогнозні показники на 2005 рік.
1. Ринок кавових міксів України в 2004 році.
2. Обсяги продажів кави по регіонах в 2003-2004 рр.
3. Структура продажів кави через роздрібну торгівлю в 2003-2004 рр.
4. Дослідження споживання розчинної кави в 2004 році в Україні.
5. Дослідження споживання меленої кави і кави в зернах в 2004 році в Україні.
6. Дослідження споживання кави «два в одному», «три в одному», капучіно в 2004 році в Україні.
7. Середньозважена ціна одиниці основних кавових продуктів в Україні в 2003-2004 рр.
1. Частка операторів на ринку кавових міксів в 2004 році.
2. Очікувана відсотковий розподіл часток ринку капучіно в 2004 році.
3. Динаміка виробництва кави в Україні в 1997-2004 рр.
4. Структура відносини виробництва та імпорту кави в Україні в 2004 році.
5. Динаміка обсягів продажів кави 2001-2004 рр. в Україні.
6. Структура продажів кави в Україні в 2004 році за основними групами.
7. Структура споживання гарячих напоїв в натуральному вираженні в 2003-2004 рр.
8. Споживання розчинної кави населенням України в містах в 2004 році.
9. Частота споживання розчинної кави в 2004 році.
10. Споживання кави в зернах і меленої кави населенням України в 2004 році.
11. Частота споживання кави в зернах і меленої кави в 2004 році.
12. Частота споживання кавових міксів в 2004 році.
13. Частота споживання кави населенням в 2004 році.
14. Кількість випитих чашок кави в день в 2004 році.
15. Географічна структура імпорту зеленої кави в Україну в 2004 році.
16. Географічна структура імпорту натуральної кави в 2004 році.
17. Географічна структура імпорту розчинної кави в 2004 році.