Дата підготовки: | Листопад 2011 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд ринку соусів, кетчупів і майонезу України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає інформацію про обсяги внутрішнього виробництва зазначених сегментів ринку за 2009 - І половину 2011 рр. В натуральному значенні. Відзначено, що вітчизняні виробники практично повністю задовольняють внутрішній попит на подібну продукцію і частка імпорту соусів незначна - близько 4% за підсумками 2010 р На ринку варто виділити дві ключові тенденції: відновлення зростання обсягів виробництва після кризового падіння і зниження споживання (відповідно і виробництва) соусів і майонезів. Скорочення обсягу сегмента майонезу пов'язано з прагненням населення обмежити споживання цього продукту в рамках боротьби за здоровий спосіб життя. У сегменті соусів відзначається не тільки зниження споживання, але і природний догляд дрібних виробників під тиском великих торгових марок. Аналіз діяльності основних гравців ринку вказує на наявність тенденції до концентрації і розширенню асортименту пропонованої продукції. Зауважимо, що в Україні соуси, кетчупи і майонези виробляють понад 100 підприємств, проте великих виробників не більше 10. Найбільші гравці роблять ставку на диверсифікацію асортиментного пропозиції. В огляді також виконаний аналіз споживчих переваг щодо соусів, кетчупу і майонезу, а також структурування по частоті придбання продукту. Дослідження поточної ситуації дає можливість зробити висновок про те, що високий рівень конкуренції в середньостроковій перспективі буде обумовлювати укрупнення часток провідних операторів.
1. Обсяги виробництва основних видів соусів в Україні в 2009-1 пів. 2011 рр., т