Аналіз ринку бакалії в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку бакалії в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2023 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 32
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
27900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку бакалії в Україні в період 2021 – 9 місяців 2023 рр. В ході дослідження було проаналізовано: загальні тенденції на ринку, ціна та ціноутворення, асортимент продукції, основних гравців, імпорт, експорт, виробництво, аналіз споживання та споживачів ринку.
Ринок бакалії в Україні піддається впливу різних факторів, які визначають його розвиток і динаміку. Ось деякі з основних факторів впливу на цей ринок:
• Повномасштабна агресія рф проти України
• Економічні умови
• Зниження купівельної спроможності населення
• Логістика
• Сировина та постачальники
• Зміна споживацьких смаків та тенденцій
• Здоров'я та дієта
• Конкуренція
• Маркетинг і брендінг
Український ринок бакалії (в сегментів червоних соусів, майонезів, інших соусів та овочевої консервації) дуже сильно постраждав від повномасштабного вторгнення рф – частина підприємств була зруйнована або окупована агресором (такі як, наприклад, «Чумак»), багато сировини було втрачено (як і землі, на яких її можна вирощувати), вартість логістики підвищилася разом з цінами на пальне, вартість переробки продукції теж зросла через зростання вартості електроенергії. Також суттєвою для підприємств стала втрата «людського капіталу» через те, що частина співробітників могла опинитися на тимчасово окупованих територіях, виїхали з крани або мобілізуватися до лав ЗСУ. Усі ці обставини призвели до суттєвого зниження обсягів ринку. Також знизилася і купівельна спроможність населення, тож частині покупців довелося відмовитися від продукції або споживати її рідше. Проте, у 2023 році спостерігається тенденція до поступового відновлення ринку.


На українському ринку бакалії в сегменті червоних соусів, майонезів, інших соусів та овочевої консервації спостерігається середня концентрація, тобто в кожному сегменті є значна кількість операторів ринку, що мають суттєву частку ринку, також ринок бакалії цього типу доволі сильно насичений тіньовим сегментом. До тіні відноситься консервація, виготовлена населенням з метою подальшої реалізації. Багато людей мають дачні ділянки, на яких вирощують аграрну продукцію, з якої потім готують домашню консервацію або ті ж соуси. Такі продукти можуть реалізуватися на овочевих ринках та не обліковуються. Значна частина продукції може заходити в країну контрабандою, або ж завозитися під виглядом гуманітарної допомоги, однак в подальшому реалізовуватиметься на полицях.
За оцінками, частка тіньового сегменту на ринку кетчупів/майонезів/соусів/консервації може становити близько 15%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку бакалії в якісних межах дослідження
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021- 9 міс. 2023 рр. (виробництво + імпорт – експорт)
1.3. Сегментація і структурування ринку (за товарними групами, походженням)
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів (окремо по ринковим сегментам)
3. Виробництво продукції в 2021- 9 міс. 2023 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт досліджуваних товарів з України в 2021- 9 міс. 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт досліджуваних товарів в Україну в 2021- 9 міс. 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт (за основними характеристиками (тип, смак, тара))
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
7.1 Аналіз застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку бакалії
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Структурування та сегментація споживання
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на ринку (з фокусом на аналіз ринкових можливостей та загроз)

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку бакалії в 2021 – 9 міс. 2023 рр. у вартісному вираженні, млн. грн
2. Ємність ринку бакалії в 2021 – 9 міс. 2023 рр. у натуральному вираженні, тис тонн
3. Асортимент і торгові марки обраних для аналізу компаній (15 таблиць для 15 різних компаній)
4. Інтерпретація індексу Херфіндаля-Хіршмана
5. Обсяги експорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., тонн/тис. грн
6. Основні експортери продукції в 2022 – 9 міс. 2023 рр., тис. грн
7. Обсяги імпорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., тонн/тис. грн
8. Асортиментна карта ринку
9. Середні поточні ціни на продукцію
10. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку бакалії
11. Використання основних каналів реклами на ринку бакалії по операторам
12. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку бакалії по брендам
13. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
14. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
15. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
16. Аналіз брендингу основних операторів ринку
17. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників
18. SWOT-аналіз компанії 

Перелік графіків і діаграм:

1. Індекс споживчої інфляції в Україні
2. Сегментація ринку за товарними групами, у вартісному вираженні, %
3. Сегментація ринку за походженням, у вартісному вираженні, %
4. Частки ринку основних операторів ринку
5. Частки ринку основних операторів в розрізі категорій товарів
6. Обсяги виробництва продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., тис. тонн
7. Обсяги виробництва продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн. грн.
8. Частки виробників продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
9. Обсяги експорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн. грн.
10. Структура експорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
11. Географія експорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн.
12. Основні експортери продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
13. Обсяги імпорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
14. Структура імпорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
15. Географія імпорту продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
16. Основні імпортери продукції в 2021 – 9 міс. 2023 рр., млн грн
17. Основні імпортери продукції в 2022 – 9 міс. 2023 рр., тис. грн
18. Динаміка цін на продукцію
19. Споживчі переваги щодо брендів майонезу у 2023 р.
20. Пошукові запити щодо кетчупів/майонезів/соусів/консервації
21. Структура продажів окремих видів бакалії по каналах

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами