Дата підготовки: | Липень 2019 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку кетчупу в Україні.
В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників кетчупу в Україні та продукція, яку вони реалізують на ринку України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг.
Кетчуп - соус, основними компонентами якого є томати, оцет, цукор і спеції (сіль, червоний і чорний перець і інші).
На сьогоднішній день, кетчуп є одним з найпопулярніших в світі соусів. Він рекомендований для макаронів, бутербродів, гамбургерів, м'яса та інших страв. Існує більше 20 видів кетчупу.
Так як кетчуп не відноситься до товарів першої необхідності, на ринок продукту в основному впливають саме його ціна і купівельна спроможність населення.
Розглядаючи основні показники розвитку ринку кетчупу України, варто виділити той факт, що ринок демонстрував спад з 2014 до 2016 р Однак з 2016 р ринок кетчупу України почав повертатися до докризових показників, що було пов'язано в першу чергу з хорошими кліматичними умовами в 2017 р ., які сприяли вирощуванню помідорів, які використовують для виробництва кетчупу, а також поліпшення добробуту українців і розвиток експортного спрямування.
Обсяг виробництва кетчупу зростав, починаючи з 2016 року. У 2017 році виробництво кетчупу зросла на 11%, в порівнянні з 2016 р У 2018 році виробництво продукту зросла ще на 3,3%, що дозволило практично досягти докризових показників. Це пов'язано з поступовим, хоч і повільним, відновленням економічної діяльності підприємств після кризи 2014 - 2015 рр.
В цілому, вітчизняні виробники на 99% забезпечують внутрішні потреби ринку. В Україну імпортується лише незначна частина кетчупів і томатної пасти. Це, як правило, продукти преміум-класу (від 50 грн. За упаковку) і соуси з «екзотичним» складом.
Обсяги експорту кетчупу з України значно більше, ніж імпорту. Даний факт можна пояснити формуванням стійкого попиту на українську продукцію, а також - тим фактом, що в Україні менш висока собівартість виробництва кетчупу, ніж в Європейських країнах. У 2018 році, в порівнянні з показником 2014 р обсяг експорту українського кетчупу зріс на 37% і досяг рекордних 18,5 тис. тон.
Розглядаючи структуру експорту українського кетчупу, потрібно виділити той факт, що найбільшим торговим партнером України за підсумками 2014-2018 рр. залишалася Білорусь, яка зміцнила свої позиції в аналізованому періоді - 38% в 2018 р проти 32,2% в 2014 р Російська Федерація поступилася другим місцем Грузії (11,9%), проте, за підсумками 2018 року в Росію було експортовано значну частку українського кетчупу - більше 2 тис. т., що становить 10,9% від загального обсягу експорту.
На сьогоднішній день, кетчуп та томатні пасти вживають 84% дорослого населення України. Варто відзначити, що жінки купують кетчуп в 3,5 рази частіше за чоловіків.
В середньому українці вживають 1,6 кг кетчупу і томатної пасти в рік. Споживання цих продуктів не має сезонності, лише перед святами і в період літніх пікніків обсяги продажів збільшуються на 9%.
В цілому, можна виділити кілька основних факторів покупки споживачами кетчупу:
• невисока ціна;
• тривалий термін зберігання;
• вони допомагають зробити прості страви смачніше.
Ринок кетчупу України досить добре переніс кризу за рахунок маркетингових рішень найбільших гравців і стабільного попиту на продукцію.
Можна очікувати, що надалі ринок кетчупу України буде показувати кількісний і якісний ріст. Цьому сприятимуть відновлення доходів населення і поліпшення технологічності виробництва.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку кетчупу України (специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок).
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку кетчупу в Україні.
3. Зовнішня торгівля на ринку кетчупу України.
4. Основні оператори і споживчі переваги на ринку кетчупу України.
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку.
1. Класифікація видів кетчупу.
2. Основні відмінності кетчупу і томатної пасти по групах показників.
3. Основні переваги і недоліки видів упаковок для кетчупу.
4. Динаміка ємності ринку кетчупу в Україні в 2014-4 міс. 2019 роки. в натуральному вираженні, тис. т.
5. Основні тенденції в дизайні упаковки кетчупу на ринку України в 2106-2018 рр.
1. Динаміка ємності ринку кетчупу в Україні в 2014-4 міс. 2019 роки. в натуральному виразі, тис. т.
2. Динаміка виробництва кетчупу в Україні в 2014-4 міс. 2019 роки. в натуральному вираженні, тис. т.
3. Динаміка імпорту кетчупу в Україну в 2014-4 міс. 2019 роки. в натуральному вираженні, тис. т.
4. Географічна структура імпорту кетчупу в Україну в 2014-2018 рр. в натуральному значенні, %.
5. Динаміка експорту кетчупу з України в 2014-4 міс. 2019 роки. в натуральному вираженні, тис. т.
6. Географічна структура експорту кетчупу із України в 2014-2018 рр. в натуральному значенні, %.
7. Сегментація українських споживачів кетчупу за статевою ознакою,%.
8. Частота придбань кетчупу українськими споживачами,%.
9. Найбільші виробники кетчупу в Україні.