Щорічно в світі проводиться близько 15 млрд одиниць аерозолів. Ринок Європи займає велику частку, з об'ємом 5,7 млрд од., На другому місці США - 3,7 млрд од., Третє місце займає Китай, із загальним обсягом випуску 2 млрд. У Європі на частку топ-3 країн, Великобританію, Німеччину і Францію, припадає понад 60% із загальної структури випуску. Сегменти засобів по догляду за собою і побутової хімії займають більшу частину в загальній структурі виробництва аерозольної продукції в Європі.
В Україні випускають балони з білої жерсті і моноблочні балони з алюмінію, - повідомляє прес-служба Pro-Consulting. У світі попит на алюмінієві балони зростає, в 2016 році приріст до показника 2015 року склав 3%. У більшій частині зростання відмічене на ринках Азії, в категорії продуктів по догляду за собою - дезодоранти, засоби для волосся і гоління.
Аерозолі українського виробництва на зовнішніх ринках майже не представлені, тому що випуск даної продукції в країні незначний, у порівнянні зі світовим. На ринку діє фактично один виробник балонів. За 9 місяців 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року було відзначено зростання виробництва в натуральному і грошовому вираженні, на 7,9% і 21,7% відповідно.
На український ринок балонної продукції впливає динаміка виробництва товарів в аерозольній упаковці на ринках-споживачах. Значний тиск на ринок надає те, що більшу частину продукції в аерозолях імпортують вже в готовому вигляді, отже, попит на балони знижується.
Частка імпортної продукції на ринку аерозольних балонів України займає до 6%, все інше - продукція вітчизняного виробництва. Найбільше балонів використовує лакофарбова промисловість, понад 70%.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: