В умовах зниження якості водопровідної води в деяких регіонах України, наші громадяни змушені купувати бутильовану негазовану воду для пиття і приготування їжі. Ринок цього продукту зростає і розвивається. Сьогодні в Україні налічується близько 50 торгових марок негазованої води. Переважає вітчизняна продукція, але останнім часом відзначено збільшення імпортних поставок, які в основному відносяться до преміум-сегменту.
Інфляційні процеси, характерні для української економіки, діють і на ринок води. Так, за підсумками першого півріччя 2018 року ціни виробників даного продукту зросли в середньому на 10% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Пік попиту на негазовану воду закономірно доводиться на жарку пору року. Найбільше води виробляється в липні - 12% від загальрічного обсягу. Взимку пити хочеться менше, і обсяг споживання негазованої води знижується до 5-7%.
Ще одним каталізатором розвитку ринку негазованої води в Україні є все більш широко поширюване прагнення наших громадян до активного способу життя і здорового харчування, в якому якісній воді відводиться одне з центральних місць. У зв'язку з цим відбувається поступове збільшення частки негазованої води в загальній структурі українського ринку мінеральних вод. За шість місяців поточного року вона зросла на 0,4 %, з 37,7% до 38,1%.
За результатами аналізу ринку негазованої води в Україні можна прогнозувати збереження поточних тенденцій його розвитку в середньостроковій перспективі. Попит на воду буде продовжувати рости, але одночасно будуть з'являтися нові учасники ринку і посилюватиметься конкуренція на ньому. Перевагу отримають ті, хто зможе домогтися оптимального співвідношення між якістю води та її ціною.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: