З розвитком ринку засобів особистої гігієни особлива увага приділяється засобам для жінок і дітей. Також вчені роблять все для полегшення життя людей з особливими потребами, які змушені користуватися урологічними підгузками.
В даному дослідженні було проаналізовано стан українського ринку в сегментах дитячих підгузників, урологічних підгузків, дитячих пелюшок, а також прокладок: як щоденні, так і для критичних днів. Була проаналізована виробнича і зовнішньоекономічна діяльність найбільших світових операторів на українському ринку.
Оскільки більшість продукції в цих сегментах має іноземне походження, спад в економіці України та девальвація національної валюти зіграли свою роль у вимушеному скороченні частоти використання даної продукції. Разом з цим, значно зростає конкурентоспроможність продукції, виготовленої в Україні, в результаті чого очікується позитивна динаміка у виробництві.
Розширення асортименту товарів для задоволення ключових потреб у різних сегментах в найближчі роки позитивно позначиться на динаміці розвитку ринку в цілому.