На українському ринку продукт є досить новим, раніше аналогічну функцію виконували водяні теплі підлоги. При відсутності належного рівня виробництва та просування національного бренду, основну частину ринку становить імпорт, переважно - продукції польського виробництва скандинавських торгових марок.
У зв'язку з цим, у 2014 - на початку 2015 пройшло прогнозоване падіння ринку, пов'язане із девальвацією гривні. У перерахунку на долари це 25% в минулому році і майже 45% у першому кварталі 2015 року.
Подальший розвиток ринку також буде прямо залежати в першу чергу від динаміки доходів населення та обсягу капітального будівництва.
У даному дослідженні проаналізовано обсяги виробництва і зовнішніх поставок систем електричної теплої підлоги, діяльність основних гравців на ринку. Також розглянуті перспективи ринку і умови, при яких потенціал буде реалізований в максимальному обсязі.
Більш докладно http://pro-consulting.ua/products/137077-analiz-rynka-sistem-elektricheskogo-teplogo-pola-ukrainy-2015-god.html