Боротьба за українського споживача на ринку досліджуваного товару ведеться між вітчизняними виробниками, оскільки частка імпорту дуже низька. З-за відсутності сильних зарубіжних операторів, внутрішній ринок насичений постійної конкурентної боротьбою між українськими виробниками майонезу. Останньою тенденцією в культурі споживання майонезу є перехід до здорового і низькокалорійного харчування. Тому на полицях з'являються легкі майонези, зроблені без консервантів і т. д. Однак це не дуже сприяє зростанню ринку, а навпаки вводить його в певну стагнацію. Український ринок майонезу можна оцінити як висококонкурентний. На ринку присутня велика кількість вітчизняних виробників, які прагнуть максимально диверсифікувати свою діяльність. Виходячи з цього, основним завданням як існуючих, так і нових гравців ринку, є пошук вільних або швидкозростаючих ніші на ринку. Крім того, висока конкуренція на ринку робить актуальним питанням досягнення високої якості продукції при збереженні конкурентоспроможної ціни. У перспективі очікується посилення позицій найбільших операторів ринку за рахунок вливання іноземних інвестицій, що призведе до посилення конкуренції і витиснення більш слабких гравців. Більш докладно http://pro-consulting.ua/products/137261-analiz-rynka-mayoneza-ukrainy-2015-god.html