Український ринок морозива протягом останніх півтора рока значно втратив у темпах розвитку. На це вплинув негативний політичний і економічний клімат в країні, а також те, що цей заморожений десерт не входить у перелік продуктів першої необхідності.
Крім того, зупинка в роботі ряду найбільших гравців кількісно зменшила обсяги виробництва морозива. Таким чином, розвиток ринку здійснюється не в бік розширення, а в бік поглиблення, коли виробники розробляють нові модифікації продукції для задоволення попиту.
Даний аналітичний матеріал включає дослідження нинішнього положення на ринку морозива, структури споживачів та їх уподобань, причин і наслідків погіршення стану ринку, тенденції впливу гравців і кінцевих споживачів
Більш докладно http://pro-consulting.ua/products/137256-analiz-rynka-morozhenogo-ukrainy-2015-god.html