Дослідження ринку онлайн казино в Україні, Білорусі, Молдові, Грузії, Вірменії. 2020 рік

Дослідження ринку онлайн казино в Україні, Білорусі, Молдові, Грузії, Вірменії. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 101, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 9
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
36500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку азартних ігор в країнах СНД.
У 2019 найбільша частка припадає на ставки на спорт - 42,5%, наступна позиція за казино -32,4%, і замикає трійку найбільш популярною гемблінг активності покер з часткою 5,0%.


Аналіз ринку азартних ігор показав, що середньостатистичним гравцем є гравець у віці 30 років. Така закономірність виходить з того, що до цього віку гравець отримує стабільний дохід і володіє відповідними комп'ютерними навичками, при цьому також використовує і мобільні пристрої.
За допомогою інструменту Google Trends на ринку азартних ігор популярність теми «казино» і «інтернет-казино» в розрізі країн представлена нижче.
Запитам присвоюються бали від 0 до 100, де 100 балів означають розташування з найбільшою часткою популярності запиту, 50 балів - місце розташування, рівень популярності запиту в якому вдвічі нижче, ніж у першому. 0 балів означає розташування, за яким недостатньо даних про даному запиті.
Середня кількість популярності теми «казино» і «інтернет-казино» в розрізі досліджуваних країн виділяє Грузію, Білорусь і Україну як країни з високим інтересом до азартних ігор.
У Молдові та Вірменії попит менше за рахунок проведеної державної політики.


Орієнтація на лідера ринку азартних ігор означає вибір найбільш ефективного досвіду в управлінні настільними іграми, оптимізацію доходів, правильний підбір продуктів, створення власних виграшних анімацій.
Створення сайту азартних ігор аналогічне створення і інших сайтів. Однак є деякі певні труднощі.
В першу чергу, варто визначитися який вид онлайн ігор треба буде просувати. Головний інтерес - отримати якісний трафік.
Величезний пласт роботи належить з SEO. Потрібно правильно послатися на сайт через конкуренцію. Більшість великих інтернет-казино пропонують партнерські програми.
Рекомендації з розвитку на ринку:
1. Переконати відвідувачів в надійності і простоті поповнення депозиту і виведення коштів;
2. Створити вітальний пакет, здатний зацікавити відвідувачів сайту;
3. Створити підтримку 24/7;
4. Пропонувати грати в тому числі і демо версії ігор
5. Використовувати рекламу і соціальні мережі так, як тільки це можливо, при цьому робити сайт доступним для пошукових систем.
Так як казино сильно залежать від клієнтської бази, орієнтація на ринок і знання мотивів споживачів є ключовим аспектів в подальшому розвитку на ринку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку онлайн казино
1.1. Державне регулювання галузі онлайн казино (в розрізі країн)
1.1.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
1.1.2. Специфіка в наявності ліцензії для ведення азартної діяльності
1.1.3. Податки і збори на ринку
- загальне оподаткування бізнесу
- легальність і поточний статус
- законодавство щодо способів введення і виведення коштів (можливість поповнення рахунку через гаманці)
- перспективи зміни законодавства
- регулювання реклами
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку онлайн казино в 2018 - 1 пол. 2020 рр. в Україні, Білорусі, Молдові, Грузії та Вірменії (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.3. Загальні показники ринку онлайн казино, розрахунок ємності ринку в 2018 - 1 пол. 2020 рр. (Оцінка; в розрізі країн)
- Потенційний обсяг ринку
- Обсяг цільового ринку
- Реально досяжний обсяг ринку
1.4. Сегментація і структурування ринку - виділення частки онлайн казино із загального обсягу. (в розрізі країн в форматі моніторингу відкритих джерел)
2. Цільова аудиторія
2.1. Переваги споживачів щодо онлайн казино, портрет споживача
2.2. Сегментація і структурування споживання (за даними кабінетного дослідження):
- з фінансового достатку споживача
- по особливостям послуг
2.3. Аналіз пошукової реклами по заданим типам запитів в Google (оголошення конкурентів, аналіз відмінних рис)
3. Аналіз конкурентів
3.1. Перелік, сегментація і структурування основних операторів ринку по:
- Вид реєстрації (можливість швидкої реєстрації з наданням мінімальної кількості особистої інформації)
- Види відеослотів
- Асортимент різнопланових розваг: різноманітність ігор (настільні, карткові); різновид рулеток
- Наявність лотереї і можливість грати з живими дилерами
- Можливість робити ставки на спортивні події
- Наявність бонусів і програми лояльності
- Можливість гри на будь-якому емуляторі в безкоштовній версії або на реальні гроші
- наявністю різних способів для проведення фінансових операцій
- Наявність цілодобової підтримки співробітниками контактного центру
3.2. Аналіз просування конкурентів (застосовувані методи реклами і іміджеві елементи, рекламні ролики, нестандартні рішення). Джерела залучення клієнтів (онлайн)
3.3. Частки ринку основних операторів в 2018- 1 пол.2020 рр. - оцінка (в розрізі країн)
4. Висновки.
4.1. Прогнозні тенденції і показники розвитку ринку в 2020-2023 рр. Побудова багатофакторної моделі на підставі ступеня впливу факторів, визначених у ході дослідження
4.2. Рекомендації з розвитку на ринку
5. Збільшення інвестиційної привабливості галузі
5.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
5.2. Ризики і бар'єри розвитку ринку. Побудова карти ризиків на ринку (актуалізація і зміни)

Перелік таблиць:

1. Вимоги до ліцензування відповідно до Закону Республіки Вірменія «Про ліцензування»
2. Потенційний обсяг ринку інтернет-казино в 2018 - 1 пол. 2020 рр., млн. дол. США
3. Обсяг цільового ринку інтернет казино в розрізі країн в 2018 - 1 пол. 2020 рр., ., млн. дол. США
4. Обсяг реально досяжного ринку інтернет казино в розрізі країн в 2018 - 1 пол. 2020 рр., ., млн. дол. США
5. Подані оголошення з найвищою частотою відображення в Google
6. Прогнозне тенденції розвитку ринку інтернет-казино в 2020-2023 рр., ., млн. дол.
7. SWOT-аналіз ринку азартних ігор
8. PEST-аналіз ринку азартних ігор
9. Ранжування ризиків розвитку ринку азартних ігор

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку онлайн-гемблінга в 2019 році, %
2. Динаміка популярності тем «казино» і «інтернет-казино» в розрізі країн за 2018- 1 пол. 2020 рр., бал
3. Популярність по субрегіону тем «казино» і «інтернет-казино» в Україні за період 2018-2020 рр.,%
4. Середня кількість популярності тем «казино» і «інтернет-казино» в розрізі досліджуваних країн, бал
5. Джерела трафіку найбільших казино в досліджуваних країнах
6. Всього відвідувань slotokingua.com за квітень-вересень 2020 року, тис. відвідувань
7. Середня динаміка органічного трафіку для російськомовних користувачів в досліджуваних країнах в 2019 році
8. Джерела трафіку найбільших казино в досліджуваних країнах
9. Частки основних операторів серед всіх запитів в 2018 – пол. 2020 рр. в розрізі країн, %
10. Прогнозні тенденції розвитку ринку інтернет-казино в 2020-2023 рр., Мн. дол.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами