Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
З метою визначення, як саме споживачі сприймають та ставляться до продукції бренду «Полі Пласт» та «Dops» , було проведено дослідження споживчих вподобань щодо вибору будівельних сумішей методами CATI (Computer Assisted Telephone Interview) і Face-to-Face.
Основні пункти, що оцінювались:
1. Критерії вибору будівельних сумішей
2. Канали та методи просування
3. Питання про ТМ «Полі Пласт» та ТМ «Dops»
Для дослідження було взято вибірку із респондентів віком 21-55 років. Двома найбільшими віковими групами серед них є 45-55 років та 35-44 роки. Більша частина респондентів проводять роботи в житлових будинках та квартирах, а також в комерційних приміщеннях - офісах, магазинах, ресторанах тощо.
За видами, суміші мають майже однакові частки при виборі, однак найбільший попит на штукатурні суміші та клейові суміші.
Дослідження рівня лояльності та впізнаваності брендів сухих будівельних сумішей :
- рівень знання/обізнаності торгових марок «Полі Пласт» та «Dops»;
- які види будівельних сумішей респонденти зазвичай купують;
- ступінь задоволеності продукцією;
- негативні фактори, що вливають на вибір споживачів та відмову від використання продукції ТМ.
Оцінка проводилась серед респондентів, які знали про продукцію ТМ «Полі Пласт» та «Dops». За даними опитування продукцією задоволені 95,8% та 94,4% споживачів відповідно.
1. Методологія дослідження
2. Портрет респондентів
3. Розуміння критеріїв вибору будівельних сумішей (та їх вагомості)
4. Аналіз рівня знання/впізнаваності бренду/торгової марки/будівельних сумішей. Оцінка впливу каналів просування на рівень обізнаності та впізнаваності бренду
5. Аналіз рівня та критеріїв лояльності до бренду/торгової марки. Асоціації, які викликає нагадування про бренд/торгову марку/будівельні суміші. Ступінь задоволеності споживачів будівельними сумішами
6. Визначення вподобань та ставлення (позиціонування) споживачів до продукції бренду Полі Пласт/ Dops, їх характеристик, тощо
7. Висновки та рекомендації щодо напрямів розвитку
1. Структура респондентів опитування за віком, місцем проведення робіт, ціновою категорією вартості робіт за один квадратний метр, %
2. Вагомість критеріїв вибору будівельних сумішей, за об’ємом, місцем купівлі,
видами, ціновою категорією %
3. Вагомість критеріїв вибору будівельних сумішей, за середньою оцінкою респондентів
від 1 до 5 ( де 1 - не важливо, 5 - дуже важливо)
4. Рейтинг марок/брендів сухих будівельних сумішей в розрізі знання/впізнаваності, кількість респондентів
5. Рейтинг марок/брендів сухих будівельних сумішей в розрізі найчастішого використання в роботі, кількість респондентів
6. Інформаційні джерела з яких респонденти, що не знають про ТМ «Полі Пласт» та «Dops», зазвичай дізнаються про нові будівельні матеріали, кількість респондентів
7. Основні причини, чому респонденти не купують/ не задоволені матеріалами
ТМ "Полі Пласт" та «Dops»
8. Види продукції ТМ "Полі Пласт" та «Dops», які зазвичай купують, кількість респондентів