Дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені. 2020 рік

Дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 38
Таблиць: 18
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
24200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені, який включає послуги таких закладів, як магазини біля будинку, мінімаркети, супермаркети, гіпермаркети, дісконтёри, кафе, ресторани, бари, заклади швидкого харчування, ТРЦ, ТЦ, спакомплекси, басейни.
В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені, проаналізовано споживання ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені і охарактеризовано портрети споживачів на основі проведеного опитування, визначені основні оператори ринку в Ірпені та приведено географічне розміщення закладів, представлені середні чеки ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені.
Готельно-ресторанний бізнес - сфера, яка сильно постраждала через карантин. Так, незважаючи на обмеження епідеміологів, бізнес ще залишається на плаву. Зараз, відштовхуючись від тієї чи іншої епідеміологічної зони, залежить і працездатність закладу.
Український бізнес не виробив ефективні механізми підтримки працездатності в умовах кризи: все залежить від вміння приймати рішення безпосередньо адміністрацією закладу. Українська влада практично ніяк не підтримувала підприємців, тим самим багато боролися з кризи самостійно. Так, з введенням карантину переживає скорочення доходів і населення, що робить готельно-ресторанний бізнес менш привабливим.
Згідно з аналітикою програмного забезпечення Poster, в липні цього року в закладах громадського харчування виручка впала на 54% в порівнянні з попереднім роком, при цьому близько 30% від виручки складають втрати у половини ринку.
Сегмент ТЦ і ТРЦ під час карантину виявився скрутному становищі. Адже заклади повинні були закритися, за винятком продуктових і господарських магазинів і аптек. За підрахунками Української ради торгових центрів, ТРЦ України за час суворого карантину зазнали збитків на 7 млрд. грн. орендарі торгових площ недоотримали 50 млрд грн.
Найбільша кількість в межах дослідження представлено кафе і ресторани, які займають 49,5% від всього ринку. На другій позиції продуктові магазини з часткою 42,4%.


Середня кількість населення на один заклад в місті Ірпінь, за підрахунками Pro-Consulting, становить 603,1 осіб. Для порівняння: в Києві на один заклад доводиться 451,2 людини.
Розвиток технологій в галузі продуктових магазинів, а саме каси самообслуговування, безконтактні магазини, онлайн покупка продуктів, великим ступенем впливає на ринок і операторів. Великим успіхом користуються ті компанії, які швидко переорієнтуються на онлайн-канал збуту, а пандемія посилила і прискорила цю тенденцію. Те ж стосується і ринку закладів громадського харчування. Виручка прибувала в ті ресторани і кафе, де була доставка і можливість замовляти онлайн через додаток ресторану або служби доставки їжі.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку продуктових магазинів, кафе і ресторанів, ТРЦ в місті Ірпінь (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Сегментація і структурування ринку (за видами)
2. Споживачі та їх переваги
2.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача методом опитування
2.1. Розрахунок еластичності попиту по кожній категорії на підставі опитування та відкритих джерел
2.2. Розрахунок середнього чека кожної категорії, оцінка на підставі опитування та відкритих джерел
2.3. Опис споживчого кошика кожної категорії на підставі опитування та відкритих джерел
2.4. Опис основного ядра жителя міста Ірпінь на підставі опитування та відкритих джерел
3. Географічне положення
3.1 Список магазинів в місті Ірпінь, з нанесенням на карту
3.2 Список кафе та ресторанів в місті Ірпінь, з нанесенням на карту
3.3 Список ТРЦ (в тому числі басейнів і кінотеатрів) в місті Ірпінь, з нанесенням на карту
4. Висновки. Прогнозні показники
4.1. Висновки на підставі опитування та кабінетного дослідження
4.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023
4.3. Рекомендації з розвитку на ринку кожної категорії
5. Інвестиційна привабливість галузі
5.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування, за кафе / ресторанами, продуктовими магазинами і ТРЦ в місті Ірпінь
5.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок, за кафе / ресторанами, продуктовими магазинами і ТРЦ в місті Ірпінь
5.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Витрати за категоріями в ТРЦ в м. Ірпінь
2. Споживчий кошик в продуктовому магазині жителя м. Ірпінь
3. Замовлення відвідувача ресторану Hanami в м. Ірпінь
4. Вартість походу в кінотеатр «Перун» у м. Ірпінь
5. Перелік магазинів в місті Ірпінь
6. Перелік кафе / ресторанів в місті Ірпінь
7. Перелік ТРЦ (в тому числі басейнів і кінотеатрів) в місті Ірпінь
8. Рекомендації по дезінфекції зон потенційного контакту з зараженими COVID19
9. SWOT-аналіз ринку ринкового спрямування за кафе / ресторанами в місті Ірпінь
10. SWOT-аналіз ринку ринкового спрямування продуктових магазинів в місті Ірпінь
11. SWOT-аналіз ринку ринкового спрямування ТРЦ в місті Ірпінь
12. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок кафе / ресторанів в місті Ірпінь
13. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок продуктових магазинів в місті Ірпінь
14. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок ТРЦ в місті Ірпінь
15. Сегментація ринкових ризиків
16. Ранжування ризиків розвитку ринку закладів громадського харчування в м. Ірпінь
17. Ранжування ризиків розвитку ринку ТРЦ і ТЦ в м. Ірпінь
18. Ранжування ризиків розвитку ринку продуктових магазинів в м. Ірпінь

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура кількості закладів по сегменту в місті Ірпінь в 2020 р,%
2. Структура відвідувачів ТРЦ і закладів громадського харчування м. Ірпінь за статтю
3. Вікова структура відвідувачів ТРЦ і закладів громадського харчування м. Ірпінь
4. Структура цільової аудиторії ТРЦ і закладів громадського харчування м. Ірпінь за рівнем доходу
5. Структура цільової аудиторії ТРЦ і закладів громадського харчування м. Ірпінь за сімейним станом
6. Структура цільової аудиторії ТРЦ і закладів громадського харчування м. Ірпінь за місцем роботи
7. Структура цільової аудиторії ТРЦ і закладів громадського харчування м. Ірпінь за наявністю дітей до 12 років
8. Перевага ГА ходить в ресторани, кафе, ТРЦ в місті Київ або в місті Ірпінь
9. Частота відвідувань ресторанів, кафе, ТРЦ і ТЦ в м. Ірпінь
10. Структура покупців в продуктових магазинах м. Ірпінь за статтю
11. Вікова структура покупців в продуктових магазинах м Ірпінь
12. Структура споживачів продуктових магазинів м. Ірпінь за рівнем доходу
13. Структура споживачів продуктових магазинів м. Ірпінь за кількістю осіб, які проживають з респондентом
14. Структура цільової аудиторії продуктових магазинів м. Ірпінь за місцем роботи
15. Структура споживачів продуктових магазинів м. Ірпінь за наявністю дітей до 12 років
16. Частота відвідувань ресторанів, кафе в м. Ірпінь
17. Найбільш відвідувані заклади в м. Ірпінь
18. Частота відвідувань ТРЦ і ТЦ в м. Ірпінь
19. Найбільш відвідувані ТРЦ і ТЦ в м. Ірпінь
20. Основні причини відвідування ТРЦ жителями Ірпеня
21. Частота походів в магазин жителями Ірпеня
22. Стиль походів за покупками жителями Ірпеня
23. Найбільш популярні супермаркети в м. Ірпінь.
24. Критерії вибору супермаркету жителями Ірпеня
25. Відповіді на питання, чи роблять споживачі покупки в дрібних магазинах біля будинку
26. Частота походів в дрібні магазини біля будинку жителями Ірпеня
27. Вид покупок жителів Ірпеня, які відвідують дрібні магазини біля будинку
28. Еластичність попиту на ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені
29. Середній чек на одного в закладах громадського харчування в м. Ірпінь
30. Середній чек покупців продуктових магазинів в м. Ірпінь
31. Середній чек покупців дрібних магазинів біля будинку в м. Ірпінь
32. Структура жителів м. Ірпінь за статтю
33. Структура жителів м. Ірпінь за рівнем доходу
34. Магазини в Ірпені з нанесенням на карту
35. Кафе / ресторани в Ірпені з нанесенням на карту
36. ТРЦ (в тому числі басейни і кінотеатри) в Ірпені з нанесенням на карту
37. Заклад ринку ТРЦ і ресторанного бізнесу, яких бракує в м. Ірпінь, за думкою жителів
38. Думка респондентів на питання: «Що Вам не вистачає в продуктових магазинах в місті Ірпінь?»

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами