Дата підготовки: | Січень 2021 року |
Кількість сторінок: | 25 ppt |
Графіків і діаграм: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку молочної продукції для дітей у віці від 3 років. В ході дослідження було проведено опитування на 1500 респондентів по Україні, а також 4 фокус-групових дослідження для дітей різних вікових груп.
Було приділено особливу увагу йогуртам і сирним десертів з персонажами мультфільмів, а також споживчими перевагами в цьому сегменті.
В ході досліджень розглядалися наступні аспекти споживчої поведінки:
- Хто грає вирішальну роль у виборі такої продукції
- На що звертають увагу батьки і діти при виборі молочки
- Що рухає споживачем при виборі продукції
- Які торгові марки вони вважають за краще
- Молочні продукти з якими наповнювачами вони купують найчастіше
- Які «класичні» молочні продукти (молоко, сметану, кефір, сир) вони ще споживають і які торгові марки такої продукції обирають
Висновки до дослідження розкривають відповіді на питання про варіанти зміни маркетингової стратегії оператора для розширення цільової аудиторії споживачів.
1. Портрет аудиторії
2. Частота і структура купівлі молочної продукції для дітей віком від 3 років
3. Фактори вибору молочної продукції дитиною
4. Фактори вибору молочної продукції дорослим
5. Вподобання по торгових марках
6. Вподобання по наповнювачах
7. Споживання інших молочних продуктів
8. Висновки
1. Структура респондентів за доходом
2. Структура респондентів за віком дитини
3. Структура респондентів за віком батьків
4. Структура респондентів за віком дітей
5. Структура респондентів за містом проживання
6. Частота купівлі молочної продукції
7. Вподобання за видами молочної продукції для дітей від 3 років
8. Хто впливає на вибір продуктів
9. Фактори вибору продуктів дитиною
10. Фактори вибору молочної продукції для дітей від 3 років дорослим
11. Фактори впливу на частоту купівлі
12. Вподобання по торговим маркам по всім продуктам
13. Вподобання по торговим маркам продуктів в категорії "йогурти з героями"
14. Мета купівлі продукції
15. Вподобання по наповнювачах
16. Вподобання по інших молочних продуктах
17. Вподобання по ТМ інших молочних продуктів