Дата підготовки: | Квітень 2016 року |
Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 6 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку ринку ковбас та сосисок в Україні за 2013 - 2015 рр.
Не дивлячись на догляд виробників Криму, втрату продуктивних потужностей на окупованій території Східної України ринок ковбасних виробів України представлений значною кількістю виробників. Близько 60% ковбасних виробів випускають 10 провідних підприємств.
Девальвація гривні, що спричинила зростання собівартості продукції, призвела до скорочення споживання ковбасних виробів. Деякі підприємства у різних регіонах змушені були тимчасово припинити виробництво через високу вартість м'яса та низький попит серед покупців. Для здешевлення готової продукції виробники скоротили використання імпортного м'яса та частково перейшли на супутні матеріали вітчизняного виробництва. Це спричинило зменшення виробництва у 2015 році на 9,3%.
Сиров'ялені, сирокопчені або сухі ковбаси відносяться до дорогих ковбас і є делікатесом. Вони відрізняються від інших видів більш щільною консистенцією, високим вмістом білка, підвищеним вмістом жиру та малим вмістом вологи. Тому ці ковбаси можуть довго зберігатись. У виробництві сиров'ялених ковбас використовують високоякісну сировину: яловичину, свинину, баранину або м'ясо птиці, залежно від рецептури. З технологічної точки зору випуск таких ковбас є найбільш складним процесом для м'ясопереробних підприємств.
Продукція, вироблена в європейських країнах та завезена в Україну, відноситься до сегменту «еліт»
Ринок ковбасних виробів сегменту «еліт» продемонстрував скорочення у 2013-2015 роках. Основною причиною, якого є обвал гривні і, що спричинив за собою, падіння купівельної спроможності.
Ринок характеризується сильною конкуренцією: 95% цього обсягу посідає 6 компаній імпортерів
Успіх при виході на український ринок значною мірою визначається сукупністю маркетингових заходів, зокрема:
Використовуваними каналами дистрибуції;
Впізнаваність торгової марки;
Політика просування.
Основний обсяг ковбасної продукції сегмента «еліт» купується в мережевих роздрібних магазинах великих міст.
1. Загальна характеристика ринку ковбас та сосисок
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2013-2015 роках.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2013-2015 роках. (В натуральному та грошовому вираженні)
1.4. Сегментація та структурування ринку (вітчизняна та імпортна продукція)
1.4.1. Виділення частки сегменту «еліт» на ринку ковбасних виробів України у 2013 та 2015 роках (у натуральному та грошовому вираженні)
2. Державне регулювання ринку ковбас та сосисок в Україні (упор на регулювання імпорту на ринку)
3. Динаміка виробництва продукції у 2013-2015 pp.
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні у 2013-2015
3.2. Динаміка виробництва продукції в грошах у 2013-2015
4. Основні оператори ринку
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за спеціалізацією та регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів – розрахункові показники на основі виробництва 2014 року
4.4. Ступінь конкуренції та ризики (ризики серед імпортних товарів)
5. Зовнішня торгівля на ринку ковбас та сосисок
5.1. Імпорт продукції у 2013-2015 роках. (обсяги, структура у розрізі видів, ціни (у розрізі видів та сегментів у 2015 році), географія поставок країнами, основні імпортери)
6. Ціна та ціноутворення на ринку ковбас та сосисок
6.1. Динаміка цін на продукцію у 2013-2015 роках. (Середні ціни, а також в елітному сегменті)
6.2. Розподіл досліджуваної продукції за сегментами (у розрізі вітчизняної та імпортної)
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Споживання досліджуваної продукції на ринку
7.1. Уподобання споживачів щодо продукції, портрет споживача у сегменті елітних ковбасних виробів
8. Висновки та рекомендації щодо виходу на ринок, оцінка потенційної частки, на яку можна розраховувати при імпорті. Прогнозні показники розвитку ринку у 2016-2018
9. Інвестиційна привабливість ринку (аналіз елітного сегмента)
9.1. SWOT – аналіз ринкового спрямування
9.2. Ризики та бар'єри виходу на ринок
1. Динаміка ринку ковбас та сосисок України, 2012-2015, натуральний вираз, тис. тонн
2. Динаміка ринку ковбас та сосисок України, 2012-2015, грошовий вираз, млн. грн
3. Динаміка ринку ковбас сегменту «еліта» в Україні, 2013-2015, в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка ринку ковбас сегменту «еліта» в Україні, 2013-2015, у грошовому вираженні, млн. грн
5. Структура виробництва за видом продукції ТОП операторами ринку ковбас і сосисок України в 2014, в натуральному вираженні, %
6. Динаміка зміни середньорічної ціни ковбасних виробів в Україні у 2013-2015, грн/кг
1. Динаміка зміни ринку ковбас та сосисок України щодо вітчизняної та імпортної продукції, 2013-2015, %
2. Динаміка зміни структури виробництва ковбаси та сосисок, України, 2014-2015 рр.
3. Динаміка зміни обсягів імпорту ковбасних виробів в Україні, 2013-2015, у кількісному та грошовому вираженні
4. Динаміка виробництва ковбас та сосисок в Україні в 2013-2015, в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка виробництва ковбаси сегменту «еліт» в Україні в 2013-2015, в натуральному вираженні, тис. тонн
6. Динаміка виробництва ковбас та сосисок в Україні в 2013-2015, у грошовому вираженні, млн. грн
7. Динаміка виробництва ковбаси сегменту «еліт» в Україні у 2013-2015, у грошовому вираженні, млн. грн.
8. Географічна структура розподілу виробництва ковбаси та сосисок в Україні в 2014-2015рр., натуральний вираз, %
9. Основні оператори ринку ковбас та сосисок України у 2014, в натуральному вираженні, %
10. Зміна структури імпорту ковбас за видами в натуральному, Україна, 2013 та 2015 р, %
11. Структура імпорту ковбасних виробів в Україні в розрізі вхідної ціни за 2015 рік
12. Структура імпорту ковбасних виробів в Україні у розрізі цінових сегментів за 2015,%
13. Структура імпорту сирокопчених, сиров'ялених та сухих ковбас у розрізі вхідних цін в Україні у 2015 році, %
14. Структура імпорту ковбасних в Україну виробів по країнах виробників у 2015, Основні імпортери ковбасних виробів в Україну в 2015, в натуральному вираженні, %натуральному вираженні, %
15. Динаміка зміни середніх цін виробників за основними видами харчових продуктів, напоїв та вхідних цін імпортних ковбасних виробів сегменту «еліта» в Україні в 2013-2015, грн/кг
16. Сегментація вітчизняної та імпортної продукції за ціною в Україні у 2015
17. Прогнозні показники розвитку ринку ковбас та сосисок в Україні у 2016-2018 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн