Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку готових кулінарних страв в Україні, результати якого дозволяють виділити наведені нижче тенденції та характеристики ринку.
Готова до вживання їжа (Ready to eat food, RTE) відноситься до тієї харчової продукції, яку споживач можу з’їсти одразу після купівлі та розпакування без подальшого приготування. Має зручну упаковку, оскільки часто фасується в пластикові та паперові лотки, має довгий термін зберігання завдяки вакууму, консервуванню чи заморожуванню готового продукту, є швидким і простим рішенням для перекусу або обіду в дорозі. Сюди входять як продукти спеціалізованих компаній, так і готові страви відділів кулінарії у великих супермаркетах країни.
На противагу вищезазначеній категорії продуктів харчування існує готова до приготування їжа (Ready to cook food, RTC) – це їжа, яку споживач може з’їсти після купівлі та простого процесу приготування, як-от розігрів у мікрохвильовій печі. Таким чином, ця категорія входить до сегменту кулінарних напівфабрикатів ринку харчування України. Готова до приготування їжа є доволі різноманітним класом продуктів, від заморожених напівфабрикатів (як-от пельмені або котлети) до наборів для домашнього приготування (наприклад, «бокси» для приготування стір-фраю). Рівень приготування цих страв є доволі простим (зазвичай потрібне просте нагрівання, змішування смаку), а необхідна температура нагрівання та рецепт надруковані на упаковці, внаслідок чого споживачеві доволі легко приготувати та спожити куплений продукт харчування.
Мета та методи дослідження
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку: особливості, чинники впливу, проблеми розвитку
1.2. Загальні показники ринку: обсяг продажів продукції на ринку у грошових показниках за категоріями
2. Основні оператори ринку: виробники, роздрібні мережі, кулінарія
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість, канали продажу)
2.2. Частки основних операторів ринку (оцінка)
3. Асортимент продукції, представлений на ринку в сегментах готових до приготування та споживання страв
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Середні поточні ціни на продукцію за сегментами
4.2. Визначення факторів, що впливають на формування ціни та їх структура
5. Брендинг і реклама: аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
6.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель: обсяги, структура по регіонах, організаторах і учасниках
6.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
7.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
7.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2027 рр.
8.3. Рекомендації по розвитку на ринку
1. Порівняльна характеристика готових кулінарних страв категорії RTE та RTC
2. Структура та динаміка часток основних операторів ринку у грошовому вираженні, %
3. Структура асортименту готових кулінарних страв за категоріями та кількістю пропозицій, представленими операторами ринку онлайн
4. Середні поточні ціни на готові кулінарні страви в Україні за категоріями, грн/кг (з ПДВ)
5. Характеристика присутності операторів ринку в каналах просування (кількість вподобань, дописів, підписників, частота публікацій)
6. Портрет споживача на ринку готових кулінарних страв в Україні
7. Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються ринку готових кулінарних страв в Україні, станом на березень 2025 року
8. Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються ТМ та брендів готових кулінарних страв в Україні, станом на березень 2025 року
9. Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються конкурентів на ринку готових кулінарних страв в Україні, станом на березень 2025 року
10. SWOT-аналіз ринку готових кулінарних справ в Україні
11. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок готових кулінарних страв в Україні
12. Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
13. Карта ризиків на ринку готових кулінарних страв України
1. Динаміка обсягів продажу готових кулінарних страв в Україні за 2023-2024 рр., млн грн
2. Динаміка та структура обсягів продажу готових кулінарних страв в Україні за 2023-2024 рр., млн грн
3. Структура операторів ринку готових кулінарних страв в Україні за кількістю пропозицій
4. Динаміка обсягів державних закупівель у вартісному вираженні у 2023-2025 рр., тисяч грн
5. Структура державних закупівель за регіонами у вартісному вираженні у 2024 році, %
6. Структура державних закупівель за організаторами у вартісному вираженні у 2024 році, %
7. Структура державних закупівель за переможцями у вартісному вираженні у 2024 році, %
8. Прогнозні показники ринку готових кулінарних страв в Україні у 2025-2027 рр., млн грн