Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. У ході аналізу ринку було проаналізовано тенденції ринку, основні показники та споживання продукції.
Ринок пастили та фруктових чіпсів активно розвивається у світі, також набирає обертів і в Україні. Досліджувана продукція є частиною здорового харчування, замінює, крім здорових свіжих фруктів, кондитерські вироби та снеки.
Мода на здоровий спосіб життя, а також недовіра до якості продукції не екологічного характеру зумовили тенденцію попиту на здорові снеки та солодощі. Відповідно ринок є досить молодим, хоча продукція відносно проста у виробництві.
Однак, на ринку існують фактори, які мають негативний вплив:
1. Падіння купівельної спроможності споживачів. Через те, що продукція, що досліджується, не є товарами першої необхідності, попит на неї знижується з падінням купівельної спроможності.
2. Зниження врожайності яблук. Врожайність яблук знизилася протягом останніх двох років, на що вплинули несприятливі погодні умови – заморозки та гради.
3. Конкуренція з товарами-замінниками. Часто споживачі віддають перевагу більш дешевим товарам. Так, для пастили – це цукрові кондитерські вироби, мармелад, желе, для фріпсів – картопляні чіпси, крекери, печиво і т.д.
1. Загальна характеристика ринку
2. Виробництво продукції
3. Зовнішня торгівля
4. Споживачі та їх переваги
5. Висновки
1. Урожайність яблук у 2018-2020 рр., ц з 1 га
2. Динаміка виробництва пастили та фруктових чіпсів в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
3. Динаміка експорту фруктових чіпсів та пастили з України до 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
4. Динаміка імпорту фруктових чіпсів та пастили в Україну в 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
5. Структурування пошукових запитів пастили, за ключовими словами, в розрізі типу сировини 2020-1 пол. 2021 рр., в натуральному вираженні, кількість запитів