Дата підготовки: | Квітень 2005 року |
Кількість сторінок: | 13, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку слабоалкогольних напоїв України. Зазначено, що в 2000-2002 рр. сегмент слабоалкогольних напоїв був найбільш динамічно розвиваються на алкогольному ринку, за цей період зростання обсягів виробництва склало близько 35% (з 6,2 млн дал до 8,5 млн дал). Основними торговими марками, яким вдається утримувати свої позиції на ринку, є небрендовану продукція, що випускається заводами «Оболонь» і «Росинка» ( «Ром-кола», «Джин-тонік», «Горілка-лимон» і т. Д.), а також «Шейк» ( «Алкотрейд») і «Лонгер» ( «Союз-Віктан»). Обсяг українського ринку слабоалкогольних напоїв склав в 2005 році більше 8 млн дал, при цьому близько 30% припадає на столицю. Розраховані частки виробників на київському ринку слабоалкогольних напоїв: «Оболонь» має 46,9%, «Нові Продукти» - 26,9%, «Союз-Віктан» - 13,8%, «Росинка» - 9%. Представлена динаміка обсягів виробництва слабоалкогольних напоїв в Україні в 2001-2005 роках, а також фінансова місткість ринку. Виконано аналіз зовнішньої торгівлі слабоалкогольними напоями. Зазначено, що загальний обсяг експорту в 2005 році склав близько 1130 тис. Дал. Основним місцем покупки слабоалкогольних напоїв у 2005 році були невеликі магазини (гастрономи, універсами, міні-маркети) де роблять покупки 46,3% споживачів. У заключній частині роботи виконано аналіз проблем і тенденцій розвитку ринку слабоалкогольних напоїв.
1. Загальна характеристика ринку слабоалкогольних напоїв.
2. Виробництво та динаміка реалізації слабоалкогольних напоїв.
3. Основні виробники.
4. Зовнішня торгівля
5. Експорт
6. Імпорт.
7. Ціна і ціноутворення на ринку слабоалкогольних напоїв.
8. Споживання
9. Смакові переваги споживачів.
10. Брендинг і реклама.
11. Упаковка слабоалкогольних напоїв.
12. Проблеми і тенденції на ринку слабоалкогольних напоїв. Прогнозні показники на 2006 рік.
1. Виробництво слабоалкогольних напоїв в 2001 - 2004 рр.
2. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за січень 2005 року.
3. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за березень 2005 року.
4. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за квітень 2005 року.
5. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за травень 2005 року.
6. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за червень 2005 року.
7. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за липень 2005 року.
8. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за серпень 2005 року.
9. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за вересень 2005 року.
10. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за січень - вересень 2005 року.
11. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за листопад 2005 року.
12. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за грудень 2005 року.
13. Виробництво слабоалкогольних напоїв по регіонах України за січень-грудень 2005 року.
14. Частка у виробництві основних виробників слабоалкогольних напоїв України в 2005 році.
15. Ринкові частки виробників слабоалкогольних напоїв України в 2005 році.
16. Цінова сегментація ринку слабоалкогольних напоїв в 2005 році.
1. Частки виробників на київському ринку слабоалкогольних напоїв 2005 році.
2. Динаміка обсягу виробництва слабоалкогольних напоїв в Україні в 2001-2005 рр.
3. Фінансова місткість ринку слабоалкогольних напоїв в Україні 2000 - 2005 рр.
4. Частка в експорті основних виробників в 2005 році.
5. Структура продажів слабоалкогольних напоїв в Україні в 2004-2005 рр.
6. Цінова сегментація ринку слабоалкогольних напоїв в 2005 році.
7. Частота споживання слабоалкогольних коктейлів в 2005 році.
8. Переваги споживачів алкогольної основи слабоалкогольних коктейлів в 2005 році.
9. Місце покупки слабоалкогольних коктейлів в 2005 році.
10. Фактори, що впливають на вибір марки слабоалкогольного коктейлю в 2005 році.