Дата підготовки: | Березень 2006 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку автомобілів України підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting на основі аналізу даних про обсяги та структуру продажів, а також цінової ситуації на ринку. Відзначено, що вітчизняний авторинок є одним з найбільш швидкозростаючих ринків у Європі. У 2004 році на українському автомобільному ринку було продано 211 940 нових автомобілів, що на 57171 автомобіль більше, ніж у 2003 р Щорічне за останні кілька років збільшення обсягів продажів на третину, а також збільшення автопарку в цілому визначають український ринок як дуже привабливий і перспективний як для продавців-імпортерів, так і для українських виробників. Наведено динаміку продажів нових автомобілів по місяцях. Виконано порівняльний аналіз продажів нових автомобілів з приведенням рейтингу марок автомобілів за обсягами продажів. Лідером ринку за підсумками 2004 року був ВАЗ з об'ємом продажів 61904 автомобіля, що склало 29,21% від загального числа реалізованих авто. На другому місці в рейтингу розташувалася марка DAEWOO - 18,77%, на третьому ЗАЗ - 18,18%. Вказана фінансова місткість ринку склала, за підсумками 2004 р 2082 млн євро. Виконано структурування ринку легкових автомобілів: внутрішні продажі складають 62%, нові автомобілі (імпорт, виробництво) - 35%, б / у (нові реєстрації) - 3%. Представлена оцінка ринкової поведінки виробників і продавців.
1. Аналіз структури та обсягів продажів нових автомобілів в 2004 році.
1.1. Динаміка продажів нових автомобілів і фактори, що вплинули на неї.
1.2. Порівняльний аналіз продажів нових автомобілів в 2003 і 2004 рр.
1.3. Фінансова ємність нових авто і її порівняння з 2003 роком.
2. Структура ринку легкових автомобілів в Україні.
2.1. Співвідношення кількості продажів нових автомобілів виробництва СНД і іномарок.
2.2. Структура продажів по областям України.
2.3. Структура ринку за класами автомобілів.
3. Сегментація ринку за ціною.
3.1. Розподіл ринку на цінові сегменти і їх характеристика.
3.2. Динаміка продажів по цінових сегментах.
4. Оцінка ринкової поведінки виробників і продавців.
5. Висновки і перспективи розвитку.
1. Рейтинг марок за обсягами продажів за 2004 р
2. Рейтинг продажів легкових автомобілів в категорії «іномарки»
3. Рейтинг продажів легкових автомобілів виробництва СНД в 2004 р
4. Структура продажів легкових автомобілів в класі «В» по моделям за 2004 р в порівнянні з 2003 р
5. Структура продажів легкових автомобілів в класі «С» по моделям за 2004 р в порівнянні з 2003 р
6. Структура продажів легкових автомобілів в класі «D» за моделями за 2004 р в порівнянні з 2003 р
7. Структура продажів легкових автомобілів в класі «Е» за моделями за 2004 р в порівнянні з 2003 р
8. Структура продажів легкових автомобілів в класі «люкс» за моделями за 2004 р в порівнянні з 2003 р
9. Структура продажів легкових автомобілів в класі «позашляховики» за моделями за 2004 р в порівнянні з 2003 р
10. Структура продажів легкових автомобілів в класі «мінівен» за моделями за 2004 р в порівнянні з 2003 р
11. Структура продажів легкових автомобілів в класі «позашляховики» за моделями за 2004 р в порівнянні з 2003 р
12. Рейтинг автомобільних марок
1. Продажі нових легкових автомобілів по місяцях в Україні за 2004 рік
2. Щомісячні продажі нових автомобілів за 2002-2004 р.р.
3. Структура ринку легкових автомобілів в Україні за 2004 р
4. Структура ринку легкових автомобілів в Україні за 2003 р
5. Співвідношення проданих іномарок і авто вироблених в СНД по областям.
6. Структура продажів нових легкових автомобілів по класах за 2004 рік
7. Частка продажів різних марок А-класу в 2004 році,%
8. Динаміка обсягів продажів нових легкових автомобілів за ціновими діапазонами в 2004 р в порівнянні з 2003 роком
9. Наповнення фінансової ємності ринку нових автомобілів в Україні за 2004 р
(EURO млн)