Дослідження ринку мастильних матеріалів в Україні. 2024 рік

Дослідження ринку мастильних матеріалів в Україні. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 25
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
34900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку мастильних матеріалів. В ході роботи було проаналізовано виробництво, експорт та імпорт, споживання по галузям. Під роботою підведені висновки та розроблені гіпотези розвитку.
Основним фактором змін на ринку була війна, вона внесла корективи як на споживання на ринку, так і на наявність продукції. Основною сировиною для мастил є нафтопродукти, загальний ріст цін яких змінив вартість і на продукцію. Найбільшим партнером з імпорту нафти в Україну з 2022 року залишається Європа. Основні гравці на європейському ринку мастил мали проблеми зі зменшенням обсягів сировини нафти через повне ембарго, яке сталось через агресію росії. Ембарго вплинуло і на світові ціни, зросла вартість усіх марок нафти, що вплинуло на інші країни, навіть США, одного з нафтових гігантів. На перших торгах 2024 року ціни на нафту марки Brent зросли на 1,20 дол, або на 1,5%, до 78,24 дол за барель, тоді як ціна на нафту West Texas Intermediate у США коштувала 72,66 дол за барель, що на 1 дол, або на 1,4%, більше. За даними опитування серед економістів і аналітиків Reuters прогнозується, що цього року нафта Brent коштуватиме в середньому 82,56 дол за барель, що трохи вище, ніж середній показник у 82,17 дол за 2023 рік.
Ріст вартості сировини вплинув як на виробництво, збільшивши ціни на сировину, так і на імпорт -завозити стали менш якісні, проте дешевші позиції. Автомобілісти перестали брати фірмові оливи та купують ті, що дешеві. Це є плюсом на ринку автодеталей, але мінусом на ринку оливи – попит на дорогі марки значно впав, а компанії як Тойота та Сітроен майже перестали ввозити мастила для своїх автомобілів, бо їх стали заміняти аналоги. Наразі йде тренд до вирівнювання попиту на ринку, але постачальники і надалі вирішують наповнювати ринок дешевим мастилом.
На Українському ринку основні гравці зазнали падінь в потужностях не лише через проблеми зі сировиною, а й з компаніями, частина яких знаходилась на нині тимчасово окупованих територіях чи безпосередньо на лінії зіткнення. З втрачених потужностях найбільше відзначилась Агрінол, які знаходяться в окупованому Бердянську. Інші підприємства-виробники мали тимчасові закриття та втрати потужностей.
Через воєнний стан в країні чоловіків частина спеціалістів-чоловіків, задіяних у виробництві була мобілізована, що призвело до дефіциту кадрів. Заміна таких працівників вимагає значного часу для підготовки кваліфікованих спеціалістів.
Війна вплинула на ціни на паливо (середня ціна на паливо за майже два роки війни зросла на 70%, з 31,46 грн/л за бензин А-95 та з 30,32 грн/л за дизель в січні 2022 до 51,26 грн/л та 51,27 грн/л аналогічно на початку січня 2024) та електрику (ціни на електроенергію виросли з 345,64 МВт⋅год в початку 2022 р. до 485,10 МВт⋅год на 1 січня 2024 р., і в планах НКРЕКП підняти тарифи ще на 35% в поточному році).
За підсумками 2023 року в країні було зареєстровано майже 61 тис. нових легкових автомобілів. Ринок зріс на 60,6%, якщо порівнювати з 2022-м, повідомляє «Укравтопром».
У січні майже 16,7 тис. вживаних легковиків поповнили український автопарк. Це свідчить що галузь яку обслуговувують мастила росте. Це було досягнуто спрощеним митом. В 2022 році взагалі з квітня Уряд обнулив усі податки на авто, щоб швидко насичувати автівками ЗСУ та інші сили оборони. Як завжди, скористалися нульовими податками спритні ділки, які почали везти в Україну автомобілі цілими автовозами, викуповуючи усе, що було на ринках країн ЕС. Загалом, з початку квітня та по 30 червня 2022 року в Україну за період дії "нульового" розмитнення завезли 236 792 автомобілі, більшість з яких пригнали саме в червні. Багато машин були вже у використанні і потребували заміни мастил та ремонту.
Наразі на ринку України числиться близько 11,2 мільйонів авто, з них 9,0 мільйонів легкових, хоча це число може відрізнятись через те що в країні непопулярно знімати стару машину з обліку, яка вже може бути давно відправлена на переплавку.
Підбираючи масло, потрібно враховувати не тільки рекомендації виробника авто, але також вік транспортного засобу, його зношеність, інтенсивність використання і завантаженість. Вибравши мастило, необхідно визначити норму споживання двигуна. В середньому, для машин з двигуном 1,8-2,5 л, випущених в країнах СНД, потрібно близько 3,5 л олії. При заміні мастила спочатку заливають 3 л, а залишок додають через короткий проміжок часу.
Для іномарок потрібно більше масла - орієнтовно 4,3 л. Заливка здійснюється таким же методом: спочатку більша частина масла, потім залишок.
Для легкового авто 100-200 мл олії вистачає на 15-25 тис. км. Але тут немає точних цифр, адже значення має цілий список факторів:
індивідуальний характер їзди кожного водія;
вид автомастила;
справність двигуна;
час року (сезон);
стан дорожнього покриття в регіоні.
Все це безпосередньо впливає на термін використання масла. Якщо мотор споживає все більше і більше мастила, тобто, періоди заміни масла скорочуються, то причиною може бути поломка самого двигуна. До такого ж ефекту може призвести використання неякісного масла, зіпсований ущільнювач, маслоз'ємні і компресійні кільця, що вийшли з ладу.

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021- 2023 рр. (виробництво + імпорт ). Оцінка
2. Аналіз споживання на ринку
2.1. Особливості, тенденції та обсяги споживання мастильних матеріалів в сегментах
2.1.1. Легкові (PVL)
2.1.2. Вантажні автомобілі та важка техніка (CVL)
2.1.3. Індустріальні мастила (згідно секторів ринку по регіонам). Сектори ринку повинні бути узгоджені з Замовником по кожному окремому регіону.
2.2. Структура споживання за регіонами. Виділення найбільших підприємств-споживачів мастил в порівнянні 21 та 23 роки
2.3. Аналіз результатів релокації бізнесів зі Сходу та Півдня в Західні та Центральні регіони
2.4. Аналіз постачання мастильних матеріалів для військової техніки
2.5. Тенденції на ринку вантажних перевезень
2.6. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
2.7. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторах і учасниках згідно вказаних в п. 1 Таблиці 1 кодів УКТЗЕД)
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Імпорт мастильних матеріалів в Україну в 2021 - 2023 рр.
- Загальна динаміка обсягів імпорту в натуральному вираженні
- Динаміка обсягів імпорту по підприємствах-імпортерах в натуральному вираженні
5. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування) в 2023 році
6. Висновки. Прогнозні показники ринку
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники споживання мастильних матеріалів в 2024-2025 рр. за секторами економіки (на основі багатофакторної моделі в трьох сценаріях)

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку мастильних матеріалів в Україні в 2019- 2023 рр., в натуральних та вартісних показниках, тис. тонн, млрд. грн.
2. Оцінка обсягів споживання та наявних обсягів мастильних матеріалів для легкових авто в 2021-2023 рр.
3. Оцінка обсягів споживання та наявних обсягів мастильних матеріалів для вантажних авто в 2021-2023 рр.
4. Споживання індустріальних мастил в Україні 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн.
5. Регіональна розгалуженість споживання мастильних матеріалів в Україні, 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн.
6. Релоковані підприємства України кількість та %
7. Аналіз постачання мастильних матеріалів для військової техніки в Україні, 2023 рік
8. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні за регіонами 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
9. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні за організаторами 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
10. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні за переможцями 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
11. Асортимент і торгові марки СП Юкойл
12. Асортимент і торгові марки Тотал Україна
13. Асортимент і торгові марки Кволіті Індастріал Лубрікантс
14. Асортимент і торгові марки Фукс Мастила Україна
15. Асортимент і торгові марки КСМ Протек
16. Асортимент і торгові марки Евро Ойл Продакшн
17. Асортимент і торгові марки ТД Весма
18. Основні імпортери мастильних матеріалів для легкових та вантажних автомобілів в Україні в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн.
19. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку мастильних матеріалів
20. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
21. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
22. Перелік та опис галузевих виставок
23. Аналіз інтернет запитів досліджуваної продукції
24. Аналіз інтернет запитів по найбільшим операторам та їх брендам
25. Прогнозні показники споживання мастильних матеріалів в 2023-2025 рр. за секторами економіки за різними сценаріями, в натуральних показниках, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
2. Динаміка імпорту мастильних матеріалів в Україні, 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами