Дата підготовки: | Липень 2011 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження олійно-жирової галузі та ринку спредів. Описано основні гравці ринку соняшникової олії, до яких відносяться «Кернел» (22,7% частки ринку) «ВіОйл» (20,4% частки ринку) «Cargill» (15% частки ринку) «Bunge» (11, 6% частки ринку). За підсумками дослідження відзначено збільшення обсягів виробництва олії соняшникової нерафінованої по першому півріччю 2011 року в Україні. Максимальний обсяг випуску продукції спостерігалось у січні - 310,8 тис. т. У наступні місяці, крім березня і травня, темп приросту мав негативні значення.
Вітчизняні підприємства, які спеціалізуються на виробництві масла, в стані самі наповнити внутрішній ринок. Однак зростаюча ціна на українську олію може спровокувати імпорт великої кількості продукції з Білорусі.
У 2011 році в Україну імпортовано з Білорусії не більше 50 т на місяць, то як ще в 2010 році з 6 тис. т імпорту цього продукту, третина доводилась на Білорусь, а в 2009 року постачання з цієї країни були на рівні 16 тис. т.
За підсумками вивчення тенденцій на ринку спредів та маргарину відзначено, що в 2010 році значного збільшення обсягів виробництва і споживання кондитерської та молочної продукції не спостерігалося, а отже, зростання внутрішнього ринку маргаринів не відбулося. Основну частку ринку спредів займає Терра-Фуд (45%), менш значні показники компаній Агрополіс (10%) і Андрушівка (9%). У дослідженні описані основні тенденції у ціновій політиці на ринку, структуру виробництва маргаринової продукцію, спредів та жирових сумішей. Розвиток олійно-жирової галузі в Україні залежить, в першу чергу, від прогресу інших галузей, які активно використовують даний продукт для власного виробництва.