1696
Фастфуды "сорвали банк" на Евро-2012 - комментарии Александра Соколова, директора аналитического департамента компании Pro-Consulting. Газета «Украинская правда»
Ресторани цієї цінової категорії фіксували приплив відвідувачів, у той час як у їх більш дорогих "колег" відвідуваність під час чемпіонату була середньостатистичною, пише газета "Дело". Приплив у країну іноземних уболівальників практично гарантував збільшення відвідуваності закладів громадського харчування та зростання їх прибутку за підсумками місяця, зазначає видання.
Як відомо, песимістичні прогнози про ігнорування української частини чемпіонату уболівальниками не виправдалися, в країні, за попередніми даними, побувало близько 1,8 млн осіб. Однак попит з їхнього боку на послуги рестораторів був нерівномірним.
Як відзначає глава аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting Олександр Соколов, закономірно, що найбільшим попитом користувалися піцерії, фастфуди і демократичні мережеві заклади. Однак те, що стадіони були заповнені і викуплені дорогі квитки, створювало передумови для попиту на ресторани більш високої цінової категорії.
Переваги були у закладів, розташованих безпосередньо біля спортивних об'єктів, фан-зон та по шляху слідування до них. "Матчі проходять у вечірній час, а вдень туристи гуляли по історичних місцях і в центрі міст, так що у розташованих там закладів громадського харчування неминуче підвищився приплив відвідувачів", - говорить експерт.
Напередодні чемпіонату генеральний директор "МакДональдз Україна" Іан Борден в інтерв'ю "Делу" говорив, що за період чемпіонату "МакДональдз" розраховує на 800 тис. додаткових візитів. Вчора Сергій Братусєв, директор по маркетингу "МакДональдз" в Україні відзначив, що в цілому прогнози компанії щодо відвідуваності ресторанів в період проведення Євро-2012 підтвердилися.
"Найбільший приплив відвідувачів ми спостерігали в ресторанах приймаючих міст, розташованих поблизу фан-зон. Наприклад, 1 червня 2012 року в день фінального матчу УЄФА Євро-2012 майже 20 тис. українських та іноземних гостей відвідали заклад" МакДональдз "на Хрещатику. Це в 2 , 5 рази більше, ніж у звичайний будній день. Ресторан встановив і ще один рекорд. Усього за 1:00 з 20:00 до 21:00 команда ресторану обслужила близько 1500 гостей", - розповів він.
"МакДональдз" мав успіх як в українських, так і в іноземних уболівальників. Як відзначають в компанії, найбільш популярними були ресторани мережі серед шведських, голландських і англійських гостей. Задоволені економічними підсумками Євро-2012 і в мережі "Сушія". Важливо, що кілька ресторанів мережі знаходилися буквально в епіцентрі подій, в безпосередній близькості від фан-зони у Києві - на вул. Городецького, Грушевського, Богдана Хмельницького, Великій Васильківській.
Як відзначають в компанії, ресторани постаралися максимально інтегруватися в спортивний захід. У той же час, як повідомив виданню адміністратор одного з ресторанів столиці вищої цінової категорії, що спеціалізується на середземноморській кухні та стравах з морепродуктів, в минулий місяць напливу відвідувачів з числа уболівальників не спостерігалося.
"У нас в основному постійна клієнтура, серед якої, до слова, також чимало іноземців. У період Євро відвідуваність була на звичайному рівні, можливо, лише трохи вище", - зазначила менеджер. Стійкий тандем "футбол + пиво" визначив і переваги гостей у їжі. Ресторатори відзначають підвищений попит під час Євро на закуски до пива. "МакДональдз" фіксував попит на сандвічі - чізбургер, Біг Мак, гамбургер, а також - враховуючи жарку погоду - морозиво Ріжок.
Як відомо, за оцінками Українського клубу аграрного бізнесу, середній рівень витрат футбольних вболівальників на їжу не перевищував 300 гривень в день.