Завжди свіжа і ароматна продукція: бізнес-план відкриття міні-пекарні
1964

Завжди свіжа і ароматна продукція: бізнес-план відкриття міні-пекарні


Процес організації роботи кафе швидкого харчування або, зокрема, міні-пекарні, найчастіше, не вимагає великих витрат часу. Тим не менш, він має на увазі наявність різних деталей, правильна робота з якими на етапі старту забезпечить майбутньому закладу популярність і успіх серед відвідувачів. Для того, щоб врахувати всі нюанси, фахівці компанії Pro-Consulting рекомендують розробити бізнес-план, в якому будуть прописані не тільки цілі і основні завдання роботи по запуску підприємства, але і виконані фінансові розрахунки.

Головними товарами, на виробництві і продажі яких спеціалізується міні-перкарня, є хлібобулочна продукція і сендвічі. Привертати увагу споживачів варто якісними корисними товарами, а також професійним штатом співробітників. Крім того, важливим є й правильний вибір маркетингової стратегії. Випічку рекомендується готувати з власного борошна, виробленого на екологічному млині, і стежити за тим, щоб до покупців потрапляла тільки свіжа продукція.

Сума початкових інвестицій становить близько $ 150-200 тис. (на 30 посадочних місць). 50% вкладених коштів необхідні для закупівлі обладнання, 20% буде вкладено в ремонт, 10% - в оплату оренди приміщення, 3-5% - в закупівлю меблів. Також необхідно запланувати витрати на отримання дозвільної документації, розробку технологічного проекту і дизайн-проекту, закупівлю посуду, текстилю, сировини і проведення рекламної кампанії. Процес відкриття міні-пекарні, в загальному випадку, займе від 4 до 6 місяців.

Основними етапами відкриття кафе-пекарні є:
• реєстрація підприємства;
• підбір приміщення, укладення договору оренди;
• розробка технологічного проекту;
• розробка дизайн-проекту;
• вибір, оплата і замовлення обладнання;
• вибір, оплата і замовлення меблів;
• вибір, оплата і замовлення посуду і кухонного інвентарю;
• ремонт приміщення відповідно до вимог СЕС і МНС, підключення охоронних, звукових мереж, системи пожежного оповіщення і т.д .;
• узгодження з СЕС і МНС організації приміщення цеху. Отримання іншої дозвільної документації;
• розробка технологічних карт і меню;
• узгодження з СЕС рецептури, технічних умов і інструкцій;
• підбір персоналу;
• навчання персоналу розробленим стандартам сервісу і технології;
• установка обладнання та меблів, шеф-монтаж, пуско-наладка;
• закупівля і установка програмного забезпечення;
• закупівля уніформи для персоналу;
• укладання договорів з постачальниками;
• проведення рекламної кампанії;
• відкриття.

Перед запуском кафе необхідно укласти угоди з підрядниками на поставку сировини. Його закупівлю і доставку потрібно забезпечити безпосередньо перед запуском закладу. Борошно має бути вищого сорту та якості (особливо при випіканні булок).
Кафе-пекарня на 30 посадочних місць при середньому чеку на одного відвідувача в $ 2,5-3, може приносити в рік дохід на рівні $ 200 тис. Рентабельність продажів досягає 25-30%. Термін окупності кафе-пекарні становить - 2,5-3 роки.

Дата розміщення: 27.03.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами