В Україні ринок вафель зріс на понад 12% - коментарі Pro-Consulting. AGRONEWS
1502

В Україні ринок вафель зріс на понад 12% - коментарі Pro-Consulting. AGRONEWS

Широкий асортимент і невисока вартість вафельних кондитерських виробів робить їх доступними споживачам з будь-яким рівнем доходу. За 9 місяців 2020 року виробництво вафель в Україні зросло на 12,9%. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

За даними Pro-Consulting, найактивніше купують вафлі пенсіонери і жінки середнього віку, які купують їх не тільки для себе, але і для інших членів сім’ї, зокрема дітям для перекусу в школі.

«Рівень конкуренції на ринку вафель в Україні досить високий і має тенденцію до підвищення. Незважаючи на те, що продукція вітчизняного виробництва в 2019 році займала 92,2% обсягу ринку, тиск з боку імпорту підвищується. Імпортні вафлі часто відрізняються більш високою якістю, є новими і оригінальними, чим і  привертають інтерес українських покупців», – попереджають аналітики Pro-Consulting.

Споживчий аналіз ринку вафель в Україні показує переважання наступних пріоритетів при виборі досліджуваного виду продукції в торгових точках: свіжість, склад та ціна.

Разом з тим, на ринку вафель в Україні існують ще незаповнені ніші, на які варто звернути увагу виробникам. До таких ніш належить продукція для категорій людей з діабетом, а також з непереносимістю глютену і лактози.

Також почитайте аналітику ринку кондитерських виробів України

Дата розміщення: 18.01.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами