Ринок систем електричної теплої підлоги в Україні: комфорт для ніг і гаманця
3416

Ринок систем електричної теплої підлоги в Україні: комфорт для ніг і гаманця

Ринок систем електричної теплої підлоги в Україні досліджено компанією Pro-Consulting з метою визначення його ємності і частки найбільших операторів, виявлення основних факторів впливу на ціну продукції і переважаючих тенденцій розвитку даної сфери бізнесу. Аналіз ринку систем електричної теплої підлоги в Україні можна придбати на сайті компанії в розділі готових маркетингових досліджень.

Обігрів житлових приміщень за допомогою систем електричної теплої підлоги завойовує все більшу популярність в українських домогосподарствах. Така система найбільш ефективна з точки зору використання ресурсів, адже тепле повітря рухається знизу-вгору, та й ходити по нагрітій підлозі в холодну пору року набагато комфортніше.

Читати про ринок будівельних матеріалів (рітейл) в Україні

Разом з тим, ринок систем електричної теплої підлоги в Україні на 90% зайнятий імпортною продукцією, тому його параметри сильно залежать від ситуації на валютному ринку. Зміцнення гривні, що відбулося в 2019 році, сприяло підвищенню доступності обладнання теплої підлоги для українських споживачів, що було підкріплено і зростанням доходів населення в національній валюті. Іншим істотним фактором, що впливає на ринок систем електричної теплої підлоги в Україні, стало значне зростання обсягів житлового будівництва. Так, в першому півріччі 2019 року здано в експлуатацію 4,9 млн кв. метрів житла, що на 50,6% більше, ніж за аналогічний період 2018-го.

Купити готове дослідження: ринок систем електричної теплої підлоги. 2019 р.

Аналіз ринку систем електричної теплої підлоги в Україні показує, що на такий тип опалення переходять і домогосподарства, які обладнали на своїй території власні сонячні електростанції в рамках чинного в країні «зеленого тарифу». Це набагато вигідніше, ніж купувати для обігріву будинку інші види енергоресурсів.

У процесі дослідження ринку систем електричної теплої підлоги в Україні був складений портрет споживача та виявлено мотиви його поведінки при виборі продукції певного бренду. Основним фактором популярності систем іноземних виробників є їх якісні характеристики. Теплі підлоги українського виробництва доки менш конкурентоздатні, але, в разі поліпшення співвідношення ціна-якість, вітчизняні системи можуть стрімко розширити свою частку на ринку.

Готові аналізи ринків будматеріалів і будівництва

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 29.01.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами