1191
"Консалтингові компанії мають не просто давати картину ринку, а й варіанти розвитку бізнесу і вирішення існуючих завдань, тобто консалтинг в повному розумінні цього слова", - Олександр Соколов про Re: Mark 2013
Конференція Re:Mark - щорічне зібрання авторитетних фахівців з маркетингових досліджень в Україні, яке проходить 10 рік поспіль. Основне питання, на яке шукають відповідь авторитетні експерти- маркетологи - «Куди йдемо?», що допомагає побачити і зрозуміти вектор розвитку як країни в цілому, так і сфери маркетингу - нових технологій, потреб бізнесу і споживачів.
Організатором Re:Mark - 2013 виступила провідна українська дослідницька компанія UMG International, співорганізатор - Київський національний торговельно-економічний університет, партнери - Millward Brown ARMI - Marketing Ukraine, MASMI-Ukraine, Research&Branding Group і Advanter Group. Координувала організацію Конференції редакція журналу "Маркетингові дослідження в Україні ".
"Головна тенденція, яку відзначають експерти - маркетингові дослідження поступово змінюють свою роль у бізнесі. Тепер це не просто "констатація факту", а фундамент для прогнозів, на основі яких будується стратегія розвитку бізнесу. У сучасних реаліях і умовах ринку консалтингові компанії повинні прагнути не просто давати картину і оцінку ринку своїм клієнтам - цього вже мало, а й пропонувати шляхи розвитку та варіанти вирішення існуючих завдань, тобто - надавати консалтинг в повному розумінні цього слова", - розповів Олександр Соколов, директор аналітичного департаменту Pro-Consulting.