Найпопулярнішою водою все ще залишається газована вода, споживання якої становить майже половину загального обсягу. Однак частка негазованої води зросла з 20% в 2012 році до 22% у 2014 році.
У середньому, споживання мінералки на людину становить трохи більше 40 л в рік – це дуже низький показник, враховуючи те, що рекомендована денна доза споживанняводи для людини не менше ніж 1,5 літрів. Це говорить про те, що населення за звичкою вживає воду «з-під крана». Даний факт можна розглянути, як хороший знак для виробників, адже потенціал ринку великий, і при проведенні грамотної маркетингової політики, можна збільшити попит населення на чисту питну воду, і мінералку в тому числі.
Український споживач віддає перевагу продукцію вітчизняного виробництва, тому понад 97% ринку насичено товарами українського виробництва. Основними факторами є, звичайно ж, ціна та культура споживання.
Обсяг ринку України в 2014 році склала близько 170 тис. дал. в нат. вир. або близько 4,5 млрд. в день. вир. (у цінах роздробу). Можна відзначити також зниження ємності в 2014 році на 6,6%, це пояснюється, в де більшому, втратою споживачів Автономної Республіки Крим і м. Севастополя.
Дізнатися детальніше http://pro-consulting.ua/products/136677-analiz-rynka-pitevoy-vody-ukrainy-2015-god.html