Дата підготовки: | Грудень 2018 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітичний департамент компанії «Pro-Consulting» провів аналіз тенденцій ринку копченої риби в Україні. Були виділені ключові особливості ринку, основні показники виробництва і зовнішньоекономічної діяльності. Проведено аналіз в області споживання даної продукції, а також зроблені висновки і прогнози щодо розвитку даного ринку.
Завдяки копчення, риба зберігає термін зберігання і смакові якості, а деякі - навіть поліпшуються. Тому рибу коптять, як в промислових масштабах, так і в домогосподарствах. Характерним для даного ринку є наявність великої частки тіньового сектора.
Офіційне виробництво копченої риби з 2013 року скорочувалося - почасти через перебування переробних підприємствах на територіях, непідконтрольних Україні, почасти через високого тиску з боку тіньового ринку, почасти через загальної економічної динаміки.
Український ринок копченої риби в офіційному сегменті в останні роки розвивався з негативною динамікою.
В цілому споживання копченої риби в Україні задовольняється не більше ніж на дві третини, що викликано складністю домашнього приготування, особливістю переваг споживачів щодо продуктів з вмістом білка, а також великим доступом до м'яса як альтернативі. Основних ризиків, пов'язаних зі споживанням копченої риби два: це, по-перше, ризик неякісного патрання при готуванні, зберігання з порушеннями норм і, як наслідок, ризик отримання інфекції. Серед останніх гучних випадків - в кінці 2017 року у Львівській області отруїлися близько 70 осіб, що підвищує побоювання споживачів, і обмежує ринок. По-друге, це ризик копчення риби не натуральним способом (холодне, гаряче або напівгарячої копчення), а з додаванням ароматизаторів, які надають рибі відповідні властивості.
Сам по собі ринок копченої риби України ділиться на 2 види: тіньовий і офіційний, де тіньовий ринок має велику частку. Об'єднавши ці два типи ринку, можна говорити про нейтральну динаміку, тому що цільова аудиторія продукту є сформованою, а споживання є постійним і прив'язаним до певних страв і напоїв.
1. Загальна інформація про ринок. Аналіз поточних тенденцій.
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Споживчі переваги
5. Висновки і прогнозні тенденції
1. Розрахунок ємності ринку копченої риби в натуральному вираженні за 2013 - 6 місяців 2018 рр., тон
1. Динаміка виробництва копченої риби в Україні за 2013 - 6 місяців 2018 рр. в натуральному вираженні, тон
2. Динаміка експорту копченої риби з України за 2013 - 6 місяців 2018 рр. в натуральному вираженні, тон
3. Географічна структура експорту українського копченої риби в натуральному вираженні в 2013 та 2017 років рр.,%
4. Динаміка імпорту копченої риби в Україні за 2013 - 6 місяців 2018 рр. в натуральному вираженні, тон
5. Географічна структура імпорту копченої риби в натуральному вираженні в 2013 та 2017 років рр.,%
6. Частка основних галузей-споживачів копченої риби в Україні,%