Анотація до аналізу ринку:
Фахівці компанії Pro-Consulting глибоко проаналізували ринок ломбардних послуг Великої Британії. Розглянуто соціально-демографічні, економічні та політико-правові аспекти ринкового середовища країни, а також зумовлені ними закономірності розвитку ломбардного ринку. Описано методологію побудови індексу глобальної конкурентоспроможності та вказано місце Великої Британії в цьому рейтингу (10-е). Зазначено, що перевагою ломбардів на ринку отримання кредитів у країні є відсутність необхідності надання документів, що підтверджують кредитоспроможність. Ця обставина визначає вибір ломбардів представниками малого бізнесу та середнього класу населення. Викладено принципи роботи британських ломбардів, а також проблеми, що ускладнюють їх діяльність. При цьому приріст ємності ринку за розглянутий період (2008–2013 рр.) визначався двозначним показником, а в цілому склав 253%. Перераховано основні кредитні продукти, що конкурують з ломбардами на фінансовому ринку Великої Британії. На ринку діють чотири великі групи учасників, які утримують 65%. Приведено їх короткий опис. У контексті регіонального розподілу слід зазначити, що практично не охоплена мережею ломбардів північна і західна частини країни. Проаналізовано ціноутворення і аспекти споживання на досліджуваному ринку. Висвітлено переваги споживачів і виконано їх структурування за рядом розрізів дослідження. Так, якістю надання послуг ломбардів задоволено 95% їхніх споживачів. Охарактеризовано питання діяльності професійного об’єднання ломбардних організацій Великої Британії – Національної асоціації (The NPA), а саме: членство в Асоціації, управління нею; також подані контактні дані. Результати середньострокового прогнозування свідчать про очікуване збільшення ємності ринку ломбардних послуг Великої Британії, який наразі оцінюється як ненасичений. Ключовим фактором зростання стане складність отримання банківського кредиту в країні. У цих умовах активна рекламна компанія, що проводиться The NPA, сприятиме акцентуванню уваги представників середнього класу, а також малого та середнього бізнесу до залучення коштів шляхом звернення до ломбардів.
Детальний зміст:
1. Аналіз ринкового середовища Великої Британії
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища в країні
1.2. Аналіз економічного середовища в країні
1.3. Аналіз політичного та правового середовища в країні
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг Великої Британії
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.2. Аналіз основних чинників, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.4. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг
2.5. Основні кредитні продукти
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг Великої Британії
3.1. Загальне число ломбардів та їх концентрація в країні. Наявність ломбардів, що входять до складу ФПГ
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їх опис, контакти
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.4. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна і ціноутворення на ринку ломбардних послуг Великої Британії
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Переваги споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2014–2017 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг
6.2. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. M & A
7.1. Загальна інформація про ринок купівлі / продажу ломбардів у 2008–2013 рр.
7.2. Короткий аналіз підприємств, що готуються до продажу
7.3. Інформація про асоціацію, організації, об’єднання учасників ринку ломбардів
Перелік таблиць:
1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Великої Британії порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Великої Британії
3. Основні показники розвитку економічного середовища Великої Британії
4. Оцінка правового та політичного середовища Великої Британія
5. ВНП на одну особу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах США, 2005 р.) у 2008–2012 рр.
6. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) у 2008–2012 рр.
7. Основні фактори впливу на розвиток британського ринку ломбардних послуг
8. Характеристика ключових кредитних продуктів на фінансовому ринку Великої Британії, які можуть скласти конкуренцію ломбардним кредитам
9. Регіональне розташування ломбардів на території Великої Британії у 2014 р., од.
10. Спеціалізація основних операторів ринку в розрізі прийнятого заставного майна, 2014 р.
11. Помісячна динаміка цін на золото в 2008–2014 рр., GBP за тройську унцію
12. Помісячна динаміка цін на срібло в 2008–2014 рр., GBP за тройську унцію
13. Бар’єри при старті бізнесу у Великій Британії
14. Необхідні процедури та їх тривалість для старту бізнесу у Великій Британії
15. Загальний SWOT-аналіз ринку ломбардів Великої Британії
16. Фінансові показники основних ломбардів Великої Британії за 2012–2013 рр., млн GBP
17. Угоди M & A на ринку ломбардних послуг Великої Британії у 2007–2013 рр.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр., млн GBP
2. Структурування ринку ломбардних послуг Великої Британії у розрізі предметів застави, %
3. Динаміка кількості ломбардів у Великій Британії в 2008–2013 рр., тис. од.
4. Карта розміщення ломбардів на території Великої Британії в 2014 р., од.
5. Структура розміщення основних операторів ринку в розрізі країн у 2014 р. у кількісному вираженні, %
6. Структура розміщення основних операторів ринку в розрізі регіонів у 2014 р. у кількісному вираженні, %
7. Частки основних операторів ринку ломбардів Великої Британії у 2014 р. у кількісному вираженні, %
8. Частки основних операторів ринку ломбардів Великої Британії у 2013 р. у грошовому вираженні, %
9. Карта конкурентних переваг основних мереж ломбардів Великої Британії залежно від широти асортименту та кількості відділень
10. Помісячна динаміка цін на золото і срібло в 2008–2014 рр., GBP за тройську унцію
11. Динаміка споживчих цін на ювелірні вироби і годинники у Великій Британії у 2008–2013 рр., %
12. Фактори звернення до послуг ломбардного бізнесу у Великій Британії
13. Рівень інформованості населення Великої Британії про послуги ломбардів, %
14. Частка споживачів ломбардних послуг у загальній чисельності населення Великої Британії, %
15. Структура споживання на ринку ломбардних послуг у розрізі статі споживача, %
16. Структура споживання на ринку ломбардних послуг у розрізі віку споживача, %
17. Структура споживання на ринку ломбардних послуг у розрізі зайнятості споживача, %
18. Рівень задоволеності споживачів послугами ломбардів Великої Британії, %
19. Рівень викупу споживачами заставних товарів у Великій Британії, %
20. Рівень лояльності споживачів щодо одного ломбарду у Великій Британії, %
21. Прогноз ємності ринку ломбардних послуг до 2017 р., млн GBP
22. Ключові складові рейтингу Великої Британії в Doing Business 2014 The World Bank
23. Найбільш значущі бар’єри для ведення бізнесу у Великій Британії у 2014 р., %