Дата підготовки: | Серпень 2022 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кормів для собакв Україні в 2018 – 6 місяців 2022. У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання готових кормів для собак у країні, визначено основних операторів ринку, представлено середні роздрібні ціни на готовий корм для собак, досліджено основні канали збуту продукції. За результатами аналізу сформовані висновки, рекомендації та прогнозні показники ємності ринку.
Ринок корму для домашніх тварин в Україні є імпортозалежним. Частка імпорту кормів у структурі ринку з кожним роком зростає в середньому на 3%. Вітчизняні виробники не в змозі повністю задовольнити попит українського населення, а імпорт корму зростає щорічно найбільшими темпами, ніж українське виробництво.
Варто відзначити основні фактори впливу на розвиток українського ринку корму для домашніх тварин:
- культура приготування їжі для свійських тварин самостійно;
- урбанізація;
- гуманізація вихованців;
- рівень доходів населення.
Все ширше коло людей в Україні вважає домашніх тварин членами своєї сім'ї. Гуманізація тварин призводить до гуманізації кормів для собак. Власники стурбовані здоровим та повноцінним харчуванням, як себе, так і свого вихованця. Тому годувати своїх улюбленців люди бажають високоякісними, органічними, натуральними продуктами.
А фактор економічного добробуту споживачів означає, що під час зростання доходів покупець витрачає більше грошей на забезпечення якісного життя свого вихованця (купує корми найвищого класу). Прямо протилежна ситуація трапляється, коли дохід зменшується.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2018 – 6 міс. 2022 рр. (виробництво + імпорт – експорт)
1.3. Сегментація і структурування ринку (за видами та походженням)
2. Виробництво і динаміка реалізації продукції у 2018 – 6 міс. 2022 рр.
2.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
2.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
2.3. Частки внутрішніх виробників
3. Основні оператори ринку (виробники і імпортери)
3.1. Список основних операторів ринку і їх структурування
3.1.1. За сегментами
3.1.2. За потужностями виробництва
3.1.3. За регіонами
3.2. Частки ринку основних операторів
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт кормів з України у 2018 – 6 міс. 2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт кормів в Україну у 2018 – 6 міс. 2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент кормів для тварин у розрізі основних товарних груп
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Споживачі та їх переваги (включаючи онлайн)
6.1. Аналіз показників утримання та годування домашніх тварин в Україні
6.2. Особливості споживання кормів у різних сегментах
7. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
8. Висновки. Прогнозні показники
8.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2022-2025 роках
8.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT - аналіз ринкового напряму
9.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики і бар’єри для входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Основні оператори ринку
2. Структурування основних операторів ринку корму для собак за асортиментом
3. Структурування основних виробників ринку корму для домашніх тварин за потужностями виробництва в Україні у 2021р.
4. Перелік асортименту собачого корму
5. Середні ціни на корми для собак станом на 2020 та 2022 роки. в залежності від класу корму, грн/кг
6. SWOT – аналіз ринку корму для собак в Україні
7. PESTLE-аналіз ринку корму для собак в Україні
8. Сегментація ринкових ризиків
9. Ранжування ризиків розвитку ринку корму для собак в Україні
1. Динаміка ємності ринку корму для собак у 2018 – 6 міс. 2022 рр., у натуральному вираженні, тис. т
2. Динаміка ємності ринку корму для собак у 2018 – 6 міс. 2022 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Структура ринку корму для домашніх тварин в Україні в 2018 – 6 міс. 2022 рр., у натуральному вираженні, %
4. Виробництво кормів для собак в Україні в 2018 - 6 міс. 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
5. Виробництво кормів для собак в Україні в 2018- 6 міс. 2021 рр., в грошовому вираженні, тис. т
6. Частки основних виробників ринку корму для домашніх тварин в Україні, в натуральному вираженні
7. Структурування основних операторів ринку кормів домашніх тварин по регіонах України, в натуральному вираженні, т, %
8. Частки основних операторів ринку корму для собак в Україні в перші 6 міс. 2022 року, у грошовому вираженні, %
9. Динаміка експорту корму для собак з України у 2018 – 6 міс. 2021 рр., у натуральному вираженні, тис. т
10. Динаміка експорту корму для собак з України у 2018 – 6 міс. 2021 рр., у грошовому вираженні, тис. т
11. Географічна структура експорту корму для собак з України у 2018 - 2021 рр., у натуральному вираженні, кг, %
12. Динаміка імпорту корму для собак в Україну в 2018 – 6 міс. 2022 рр., у натуральному вираженні, тис. т
13. Динаміка імпорту корму для собак в Україну в 2018 – 6 міс. 2022 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
14. Географічна структура імпорту корму для собак в Україну в 2018 – 2021 рр., у натуральному вираженні, кг, %
15. Основні канали збуту кормів для домашніх тварин в Україні
16. Динаміка прогнозних показників ринку корму для собак у 2022-2025 роках. в Україні, у натуральних показниках, тис. т