Дата підготовки: | Серпень 2015 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | Російська |
Саме слово коньяк має на увазі, що даний алкогольний напій повинен вироблятись за певною технологією в однойменному французькому регіоні. Решта продуктів з аналогічною технологією повинні називатися бренді. Проте, в національних стандартах цей продукт носить назву «коньяк України». І як складова процесу євроінтеграції та стандартизації, швидше за все, більшу частину ринку коньяків чекає перейменування в бренді.
Всупереч складній економічній ситуації в країні і вимушеного відходу з ринку відразу декількох кримських виробників коньяку і бренді в 1 половині 2015 року спостерігалося значне зростання у виробництві цього напою. У зовнішньоекономічній ж діяльності існує проблема проведення великої кількості торгових операцій через Кіпр, як офшорну зону, що ускладнює оцінку реальної структури.
В даному матеріалі проведено аналіз ринку коньяку і бренді в Україні, розглянуто основних виробників та торговельні марки, зроблена оцінка ємності ринку і споживчих переваг.
1. Обсяг ринку коньяку і бренді в Україні у 2012 - 1 півріччі 2015 рр., натуральне вираження, млн. дал