Дата підготовки: | Червень 2023 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фіброцементу в Литві. Проведено повний аналіз товарів – виробництво, імпорт та експорт. Досліджено основних гравців, вивчено асортимент та пораховано середню вартість на продукцію. Створено загальні висновки, гіпотези щодо розвитку та прогнозні показники. Сформовано PEST LE ринку, наведені існуючі ризики і бар’єри входу на ринок за допомогою інструменту карти ризиків.
Фіброцемент - це будівельний матеріал, який виготовляється шляхом змішування цементу, піску, води і органічних волокон, таких як азбест, дерево або папір. Органічні волокна розподіляються рівномірно по всій масі матеріалу, що надає йому високу міцність та стійкість до вогню, корозії та погодних умов.
Ринок фіброцементу в Литві стрімко розвивається. Використання фіброцементу в будівництві набуває все більшої популярності в країні. Його переваги, такі як висока міцність, вогнестійкість, стійкість до корозії і довговічність, роблять його привабливим матеріалом для використання в різних конструкціях.
За останні роки будівельна галузь в Литві переживає позитивний розвиток. Збільшення обсягів будівництва, як житлових, так і комерційних об'єктів, сприяє збільшенню попиту на будівельні матеріали, включаючи фіброцемент.
Ринок фіброцементу стає об'єктом постійних інновацій та вдосконалень. Виробники працюють над поліпшенням якості продукції, розширенням асортименту, а також впровадженням нових технологій у виробничий процес.
Аналітиками Pro-Consulting було запропоновано наступні рекомендації для подальшого розвитку:
1. Компанії, що займаються виробництвом фіброцементу, повинні продовжувати інвестувати в дослідження і розвиток для поліпшення якості продукції, розширення асортименту і впровадження нових технологій.
2. Компанії мають активно просувати свою продукцію на ринку, проводити маркетингові кампанії, брати участь у виставках та презентаціях, співпрацювати з архітекторами, будівельними компаніями та дизайнерами.
3. Виробникам рекомендується розширювати свою дилерську мережу і встановлювати партнерські відносини з будівельними компаніями та підрядниками. Це дозволить забезпечити широке охоплення ринку і забезпечити доступність продукції фіброцементу для споживачів.
4. Отримання екологічних сертифікатів та відповідність екологічним стандартам буде сприяти підвищенню рівня довіри споживачів до продукції виробника.
5. Виробництво і використання екологічно чистих будівельних матеріалів, таких як фіброцемент, може стати об'єктом державної підтримки та стимулювання. Компанії рекомендується розглянути можливість співпраці з урядовими органами для отримання пільг, субсидій та інших форм підтримки.
6. Компанії можуть активно розширювати свою присутність на зовнішніх ринках і залучати замовників з інших країн. Для цього потрібно вивчати зовнішні ринки, адаптувати продукцію до вимог міжнародних стандартів та забезпечити ефективну логістику для експорту.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (опис технології та альтернатив, місць застосування та характеристик)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку) – як будівництво в цілому, так і фіброцемент зокрема; в Литві
1.3. Загальні показники ринку, оцінка ємності ринку в 2019-2022 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку (виділення частки фіброцементу на ринку, за походженням) в Литві
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
3. Виробництво продукції всередині країни в 2019-2022 рр.
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт фіброцементних плит з досліджуваних країн в 2019-2022 рр. (обсяги)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку): внутрішні, фасадні плити, специфічні властивості товарів
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Порівняння цін на фіброцементні плити з цінами на альтернативні матеріали
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Аналіз тенденцій розвитку будівництва в Литві
7.2. Основні показники будівельної галузі
7.3. Компанії, що застосовують фіброцементні плити у своїй діяльності
7.4. Структурування та
споживання (за видами нерухомості)
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Рекомендації по розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
9.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Основні показники ринку фіброцементу в Литві в 2019-2022 рр. в натуральному вираженні, тис. т
2. Основні оператори ринку фіброцементу в Литві
3. Асортиментна карта фіброцементних плит за розмірами в Литві
4. Асортиментна карта фіброцементних плит за видом в Литві
5. Середні поточні ціни на фіброцементні плити в Литві, дол США за м2
6. Порівняння цін на фіброцементні плити з цінами на альтернативні матеріали в Литві, дол США за м2
7. Обсяги введених в експлуатацію житлових приміщень та їх корисна площа в 2019-2022 рр. в Литві
8. Обсяги нових нежитлових приміщень в 2019-2022 рр. в Литві
9. Компанії, що використовують фіброцементні плити у своїй діяльності
10. Матриця PEST LE -аналізу факторів впливу на ринок фіброцементу в Литві
11. Сегментація ринкових ризиків
12. Карта ризиків ринку фіброцементу в Литві
1. Структура ринку фіброцементу за видами в Литві, %
2. Структура ринку фіброцементу за товщиною в Литві, %
3. Динаміка експорту фіброцементних плит з Литви в 2019-2022 рр. в натуральному вираженні, тис. т
4. Динаміка експорту фіброцементних плит з Литви в 2019-2022 рр. в грошовому вираженні, $млн