Дата підготовки: | Лютий 2023 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку української горілки та її експортного потенціалу. Проаналізовано виробництво, експортну та імпортну діяльність. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни на горілку в обраних країнах Європи. Надано прогноз розвитку ринку та рекомендації по просуванню.
На ринку горілки зазвичай виділяють 4 цінових сегменти, які відрізняються за якістю та ціною продукту. Основні цінові сегменти горілки включають:
1) Економ-сегмент: це сегмент з найменшою ціною, де продукти зазвичай мають низьку якість та проходять мінімальну фільтрацію від різних домішок.
2) Середній сегмент: це ціновий сегмент, де горілка має середню якість та ціну.
3) Преміум-сегмент: це вищий ціновий сегмент, де горілка має високу якість та ціну. Продукти цього сегменту виготовлені зі спирту категорії Люкс, мають складніший та багатший смак, а також можуть мати ексклюзивну упаковку.
4) Ультра-преміум: це сегмент з найбільшою ціною та найвищою якістю. Продукти цього сегменту виготовляються зі спирту класу Люкс або Альфа.
За структурою найбільше продукції збувають через оптових дистриб’юторів, або компанія має власний відділ продажу, що займається оптовими замовленнями. У кожного каналу збуту є свої переваги та недоліки, тому компанії часто використовують комбінацію різних каналів для досягнення максимального охоплення ринку. Наприклад, компанія може працювати з дистриб'юторами, щоб забезпечити швидку та ефективну доставку продукту в різні регіони, а також працювати з ресторанами та барами, щоб забезпечити постійні продажі.
У країнах існують відмінності в моделях споживання алкоголю між статями та віковими групами. Чоловіки, як правило, вживають більше міцного алкоголю, ніж жінки, а молодь (віком 18-35 років) має найвищий рівень споживання алкоголю.
Кожна країна має свої національні напої, споживання яких звичайно буде вищим за іноземні. Ці національні напої можуть свідчити про смакові схильності громадян в різних країнах. Було розглянуто особливості споживання алкоголю в обраних країнах ЄС та його структуру.
Відомо, що українська горілка зараз дедалі більше набуває популярності у світі, тому вже зараз спостерігається збільшення числа споживачів з різних країн світу, особливо тих, що географічно наближені до України. Загалом, споживачі української горілки в інших країнах можуть бути зацікавлені в традиціях, які пов'язані з цим напоєм, якості та смаку продукту, нових враженнях та екзотиці, а також ностальгії за рідними краями та традиціями.
Прогнозується, що наступні кілька років інтерес до українського продукту буде залишатися, а витіснення російського товару дає деякий потенціал для заміщення його українським продуктом. Інтерес до України створює більші можливості для вітчизняних торгових марок.
За прогнозами аналітиків світовий ринок горілки зросте за різними оцінками від 2,5 % до 4 % протягом наступних п’яти років. Зокрема, відзначається, що споживання преміальної горілки буде збільшуватися, оскільки зростає популярність високоякісних спиртних напоїв серед споживачів. Очікується, що споживання горілки зростатиме в країнах з розвиненою економікою, таких як США, Канада, Великобританія та деякі країни Європи.
1. Загальна характеристика ринку горілки в Україні та стану експорту
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку) – з точки зору внутрішньої конкуренції та споживання горілки в Європейських країнах
1.2. Загальні показники ринку в 2019-2022 рр.
1.2.1. Розмір українського ринку (виробництво + імпорт – експорт)
1.2.2. Споживання в країнах Європи (загальне і на душу населення)
1.3. Сегментація і структурування ринку України (за ціновими сегментами, частка продукції, що відправляється на експорт) та Європи (частка імпорту, частка української горілки в споживанні)
2. Державне регулювання галузі. Особливості експорту алкогольних напоїв (сертифікація, мита, акцизи)
3. Основні оператори ринку (виробники, чия продукція орієнтована або може бути орієнтована на експорт)
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування
3.2. Частки ринку основних операторів
4. Виробництво продукції у 2019-2022 рр.
4.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
4.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
4.3. Частки виробників за сегментами
5. Зовнішня торгівля та ЗЕД
5.1. Експорт горілки з України в 2019-2022 рр.
5.1.1. Обсяги та структура за сегментами та брендами
5.1.2. Географія експорту в цілому та за брендами
5.1.3. Частки експортерів
5.2. Імпорт горілки в країни ЄС (ТОП-5 за обсягами споживання) в 2019-2021 рр.
5.2.1. Обсяги в натуральних та грошових показниках
5.2.2. Географія споживання імпортної горілки
5.2.3. Виділення найпопулярніших закордонних брендів в країнах
6. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку за літражем пляшки, наявністю добавок, іншими критеріями)
7. Ціна та ціноутворення на ринку
7.1. Аналіз ціноутворення на горілку в ТОП-5 країнах Європи за споживанням (акцизи, мита, інші податки)
7.2. Середні поточні ціни на горілку в основних сегментах
7.3. Потенційна вартість існуючих українських брендів горілки в досліджуваних країнах
8. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринках, присутність в каналах просування)
9. Аналіз споживання на ринку
9.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
9.2. Аналіз структури споживання алкогольних напоїв в досліджуваних країнах та специфіки споживання горілки
9.3. Аналіз відгуків споживачів
9.4. Аналіз формату підтримки країною України та можливості збуту української продукції для формування початкового рівню впізнаваності українських брендів
10. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах, наявність специфічних каналів)
11. Висновки. Прогнозні показники
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку горілки в Україні та досліджуваних країнах Європи
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025
11.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11.3.1. Доцільність запуску експортної діяльності
11.3.2. Оптимальні країни для виходу
11.3.3. Оптимальний формат (контрактне виробництво / дистрибуція існуючих брендів)
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT-аналіз української горілки на ринках Європи (концептуально)
12.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
12.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку
1. Ємність ринку у натуральному виражені у 2019-2022 рр., тон
2. Ємність ринку у вартісному виражені у 2019-2022 рр., тис дол
3. Аналіз найбільш перспективних горілчаних ринків для входу
4. Об’єм експорту горілки, 2019-2022 рр., в натуральному та грошовому вираженні
5. Об’єм експорту горілки українського походження, 2022 р., тон
6. Географія експорту за об’ємом товару, 2019-2022 рр., %
7. Географія експорту окремих брендів, 2022 р., %
8. Об’єм імпорту горілки у натуральному вираженні, 2020-2021 рр., тон
9. Об’єм імпорту горілки у грошовому вираженні, 2020-2021 рр., тис. дол.
10. Матриця асортименту горілки по країнам, 2023, кількість пропозицій
11. Розмір податків на спирт етиловий в країнах Європи, 2023, на гл* абсолютного спирту
12. Середні поточні ціни на горілку в обраних країнах ЄС, 2023 рік, євро/пляшка
13. Вартість горілки Nemiroff в досліджуваних країнах
14. Прогнозні показники ринку горілки у світі на 2023-2025 рр., у вартісному вираженні, млрд. дол.
15. SWOT-аналіз представництва української горілки на ринках Європи
16. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок горілки
17. Карта ризиків для української горілки на ринку в країнах Європи
1. Динаміка частки експорту горілки у виробництві в Україні, 2022 р.
2. Динаміка імпорту горілки з України в країни ЄС, 2019-2021 рр.
3. Частки основних виробників горілки 2021-2022 рр., тон
4. Частки основних імпортерів за кількістю імпортованих продукції, 2022 рік, %
5. Динаміка виробництва горілки у кількісному вираженні в Україні, 2019-2022 рр., тон
6. Динаміка виробництва горілки у вартісному вираженні в Україні, 2019-2022 рр., тис USD
7. Ринкові частки виробників горілчаного ринку України за ціновими сегментами, 2021 р., в літрах
8. Структура брендів серед експорту горілки з України, 2022 р.
9. Структура сегментів експорту досліджуваних товарів, 2022 р., %
10. Основні експортери за об’ємом товару, 2022 р., %
11. Географія споживання імпортної горілки за кількісним об’ємом товару, 2021 рік