Дата підготовки: | Вересень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Фахівцями компанії Pro-Consulting проведено дослідження парфюмерно-косметичної промисловості. В огляді відзначені основні тенденції ринку, динаміка місткості ринку, структура продукції, що імпортується та експортується, частки сегментів ринку за обсягами продажів за 2005 рік. Основними гравцями на ринку в 2005 році були великі західні компанії. Трійкою лідерів українського ринку парфумерії і косметики є транснаціональні компанії: «Проктер енд Гембл Україна», «Ейвон Косметікс Юкрейн» і «Жіллет Юкрейн». Всього за даними за перший квартал 2006 року випуском парфюмерно-косметичної продукції в Україні займаються понад 200 компаній. Внутрішнє споживання буде продовжувати рости на 3-4% на рік, споживчі переваги схиляться в бік селективної косметики (Jeanne Piaubert, Jose Eisenberg, Alpure), косметики для чоловіків (Nickel, Boss Skin, White Cottage) і дитячої косметики (Biolane, Lizzie, Katie & Friends). Українські виробники парфюмерно-косметичної продукції у своєму розпорядженні досить потужним виробничим потенціалом для забезпечення вітчизняного ринку даною продукцією в недорогому ціновому сегменті. Однак непродумана законодавча політика держави не дозволяє в повній мірі використовувати цей потенціал.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє виробництво.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Частки сегментів ринку за обсягами продажів в 2005 році.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги поставок основних імпортерів на український ринок
6. Частки основних імпортерів
7. Обсяги експорту основних споживачів української продукції
8. Частки основних країн споживачів української продукції
9. Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку
10. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку
11. Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників
12. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників
1. Внутрішнє виробництво
2. Внутрішнє споживання
3. Імпорт
4. Експорт
5. Частки сегментів ринку за обсягами продажів в 2005 році