Анотація до аналізу ринку:
Сегментація українських споживачів виконана в аспекті через призму демографічного стану населення. Проаналізовано динаміку загальної чисельності населення України в 1990-2010 роках, розглянуто ситуацію по регіонах. Відзначено, що зменшення чисельності населення відбулося в усіх регіонах України, крім Києва і Севастополя, а також Волинської, Рівненської та Закарпатської областей. Розглядаючи міське і сільське населення в динаміці, зроблено висновок, що за 20 років число людей в містах знизилося на 9,5%, в селах і селах - на 14,9%. Причому 20 років тому в містах проживало 67,2% населення України, за 20 років ця частка зросла на 1,4 процентних пункту. Число міст - на 23. Таким чином, процес урбанізації триває, люди як і раніше переїжджають з сіл в міста. За останні 20 років відбулося зниження частки молодого населення (у віковій групі 0-14 років) і зростання частки «літніх»: пенсіонерів і людей передпенсійного віку. Очевидною причиною змін вікової структури українського населення є зниження народжуваності. Незважаючи на це, процентне співвідношення кількості чоловіків і жінок приблизно (46% на 54%, відповідно) залишається досить стабільним протягом останніх 20 років. Підкреслено щорічне збільшення середньомісячної заробітної плати в країні, обумовленим підвищенням продуктивності праці та індексацією з урахуванням інфляції. Наведено розбивка за середньою заробітною платою за видами економічної діяльності на кінець 2010 р Також розглянуті основні статті витрат населення. Відзначено високу частка споживання продуктів харчування - понад 50% витрат. Зроблено висновок про те, що українське населення, при сучасному рівні розвитку економіки країни завдяки, впливу природних і демографічних чинників є привабливою цільовою аудиторією для збуту продукції різного роду і походження. Відзначено також, що останнім часом український споживач віддає перевагу продуктам вітчизняного походження (в більшій мірі стосується продуктів харчування).
Детальний зміст:
1. Сегментація і структурування українських споживачів на макрорівні
1.1 Географічна сегментація (регіон, місто-селище, щільність населення)
1.2 Демографічна сегментація
1.2.1 Вікова сегментація (до 14 років, 15-24 років, 25-44 роки, 45-64 роки, від 64 років)
1.2.2 Статева сегментація (жінки, чоловіки)
1.2.3 Розмір сім'ї (1-2; 3-4; 5 і більше осіб) і етапи жизненного циклу сім'ї
1.2.4 Рівень доходу (грн./чол.), середньомісячна заробітна плата (грн.)
1.2.5 Структура витрат (залежно від витрат на продукти, послуги)
1.2.6 Освіта (вища, середня, незакінчена середня)
1.2.7 Рід занять (особи розумової праці, технічні фахівці, пенсіонери, студенти, домогосподарки та інші)
1.3 Психографический критерій сегментації (Громадський клас: нижчі шари, працюючий клас, середній клас, вищий клас; Тип особистості)
2. Профіль українського споживача
2.1 Основні цінності українського населення
2.2 Основні переваги населення на українському ринку (в залежності від вітчизняного - закордонного виробництва; асортименту продуктів, послуг)
3. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники (2011-2013 рр.)
Перелік таблиць:
1. Населення України в 2010 році по регіонах, тис. осіб
2. Середньомісячна заробітна плата в розрізі регіонів України у 2010 році, грн.
3. Середня заробітна плата за видами економічної діяльності в Україні в грудні 2010 року, грн./чол.
4. Структура сукупних витрат населення України в 2010 році, %
5. Кількість зайнятих працівників за видами діяльності в Україні у 2010 році
6. Сегментація українських споживачів за соціальною структурою в 2010 році, %
7. Класова структура українського суспільства відповідно до EGP-схеми в 2010 році, %
Перелік графіків і діаграм:
1. Загальна кількість населення України в 1990-2010 роках, млн. осіб
2. Розподіл українців залежно від чисельності населення в географічних регіонах країни в 2010 році, %
3. Міське і сільське населення України в 1990-2010 роках, %
4. Щільність населення України в 2010 році, чол./кв.км
5. Вікова сегментація населення України в 1990-2010 роках, % (млн. осіб)
6. Кількість чоловічого і жіночого населення України в 1990-2010 роках, % (млн. осіб)
7. Кількість осіб в сім'ї в 1990-2010 роках, %
8. Кількість шлюбів і розлучень у 1991-2010 роках, тис. шт
9. Динаміка середньомісячної заробітної плати в Україні в 1995-2010 роках, грн.
10. Динаміка середньомісячної заробітної плати в розрізі регіонів України в 2009-2010 роках, грн./чол.
11. Споживання населенням продуктів харчування в 2010 році, %
12. Кількість студентів у вищих навчальних закладах України в 1990-2010 роках, тис. осіб
13. Кількість учнів середніх шкіл в Україні в 1990-2010 роках, млн. осіб
14. Особистісна ідентифікація українського населення, 2010 рік, %
15. Сегментування споживачів залежно від суспільного класу, до якого вони себе відносять, 2010 рік, %
16. Рейтинг основних цінностей українського населення в порівнянні з населенням країн Європи
17. Найбільші критерії, які проявляються в характеристиці українця в розрізі географічних регіонів країни
18. Сегментація споживачів по ціннісних орієнтаціях
19. Сегментація споживачів за ціннісними орієнтаціями
20. Матриця розташування сегментів за ціннісними полюсами
21. Найпопулярніші і дорогі бренди на українському ринку в сфері послуг і рітейлу в 2010 році, млн. дол. США
22. Найпопулярніші і дорогі бренди на українському ринку в секторі FMCG в 2010 році, млн. дол. США
23. Товари, які найбільш часто купуються в інтернеті, 2010 рік, %
24. Зміна обсягів споживчого кредитування щодо обсягу 2006 року, в 2006-2013 роках (індекс зростання)
25. Зростання реального ВВП в Україні в 2005-2010 рр. Прогноз на 2011-2013 рр.,%