Дата підготовки: | Листопад 2009 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
В огляді ринку телевізорів України аналітики компанії Pro-Consulting вказали загальну місткість ринку за 2008-І пол. 2009 рр. з деталізацією динаміки внутрішнього виробництва, експорту та імпорту продукції. На даний момент телевізори, в залежності від технології, діляться на 4 типи: з електронно-променевою трубкою, проекційні, плазмові і рідкокристалічні. Частка LCD-телевізорів зростає з року в рік, проте, за підсумками 2009 р CRT-телевізори все ще займають 56% ринку. В останні роки ринок телевізорів України переживав бурхливе етап розвитку. Однак з початком кризи темпи зростання значно сповільнилися, основними причинами цього виступили: нестабільна ситуація на валютному ринку; зниження купівельної спроможності населення; скорочення видачі споживчих кредитів; введення 13% надбавки державою на товари некритичного імпорту; важка фінансова ситуація в українських підприємств-виробників; скорочення виробниками фінансування нових розробок. Ринок телевізорів України контролюють 7 основних операторів. В огляді наведено структурування та сегментація провідних гравців ринку, а також їх частки станом на 2008 і 2009 рр. Розкрито ключові питання асортиментного пропозиції, споживання продукції, а також тенденції ціноутворення. У майбутньому варто очікувати зростання ринку телевізорів в Україні, однак відбуватиметься зміщення споживчих акцентів.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Характеристика ринку України
1.2. Класифікація побутових телевізорів (із зазначенням частки на ринку,%)
- ЕПТ
- Плазмовий
- ЖК
- LED / OLED
1.3. Основні показники ринку побутових телевізорів, розрахунок ємності ринку
2. Виробництво та динаміка реалізації
2.1. Обсяги виробництва і реалізації всіх типів побутових телевізорів в кількісних показниках
2.2. Обсяги виробництва і реалізації всіх типів побутових телевізорів в грошових показниках
3. Зовнішня торгівля
3.1. Експорт (структура, географія)
3.2. Імпорт (структура, географія)
4. Основні оператори ринку (ТОП-15)
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2. Структуризація основних операторів
4.3. Частки основних операторів ринку
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Цінова ситуація на ринку телевізорів (аналіз структури ціни)
5.2. Порівняльний аналіз цін виробників
5.3. Динаміка середніх цін на телевізори за період 2005-2009 рр.
6. Асортимент продукції, представлений на ринку (марки, обсяги)
7. Споживання продукції
8. Канали збуту
9. Висновки. Прогнозні показники ємності ринку до 2011 року
1. Частки телевізорів на ринку України,%
2. Розрахунок ємності ринку телевізорів України. Рік випуску 2008 - I пол. 2009 рр. (тис. шт.)
3. Обсяг виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в 2008 році, тис. шт.
4. Обсяг виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в І половині 2009 року, тис. шт.
5. Структура імпорту побутових телевізорів України по країнам світу в 2008 році
6. Структура імпорту побутових телевізорів по Україні країнам світу в І половині 2009 року
7. Структурування операторів за сегментами телевізорів
8. Середні ціни на CRT - телевізори провідних виробників (в дол. США)
9. Середні ціни на LCD - телевізори провідних виробників (в дол. США)
1. Динаміка виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в 2008 році,%
2. Динаміка виробництва всіх типів побутових телевізорів в Україні в І половині 2009 року,%
3. Обсяг і реалізація всіх типів побутових телевізорів в грошових показниках в 2006 - 2008 рр. (млн. дол. США)
4. Структура експорту побутових телевізорів в Україні в 2006 - I половині 2009 рр., тис. шт.
5. Структура експорту побутових телевізорів в Україні в 2006 - I половині 2009 рр.,%.
6. Структура імпорту побутових телевізорів в Україні в 2006 - I половині 2009 рр., тис. шт.
7. Частки основних виробників в продажах телевізорів в I кварталі 2008 року
8. Частки основних виробників в продажах телевізорів в I кварталі 2009 року
9. Цінова сегментація на ринку телевізорів України
10. Динаміка середніх цін на телевізори в 2005 - 2009 рр. (долари США)
11. Зміна цінових переваг покупців при покупці РК - телевізорів за рік,%
12. Розподіл споживчих переваг по роздільної здатності екрану
13. Прогнозні показники ринку побутових телевізорів в 2009 - 20011 рр., тис.шт.