Анотація до аналізу ринку:
Фахівцями компанії Pro-Consulting у процесі дослідження українського ринку консервованих грибів підготовано огляд, в якому надано детальну інформацію по ринку за період 2009 – першої половини 2013 р. Показано, що ємність ринку почала поступово скорочуватися, починаючи з 2010 р., і зумовлено це зниженням обсягів як виробництва, так і імпорту. Варто відзначити, що протягом аналізованого періоду частка виробництва в ємності ринку скоротилася з 32,6% до 11,5%, а частка експорту у виробництві зросла з 25,6% до 45,7%. Здійснено сегментування продукції на гриби, що консервуються з оцтом і без оцту, причому їхні частки в ємності ринку досить стійкі і утримуються десь на рівні 71% і 29% відповідно. Аналіз доповнено даними про сировинну базу. Ємність ринку свіжих грибів зростає з високими темпами приросту за рахунок власного виробництва, показники експорту невеликі і також зростають, а імпорт (починаючи з 2011 р.) майже відсутній. Таким чином, ситуація з сировинною базою є позитивною, що, однак, може негативно вплинути на аналізований ринок консервації, оскільки споживацькі вподобання змінюються в бік свіжої продукції. Зазначено, що в загальному обсязі виробництва консервованих овочів частка грибів незначна – 0,4% у 2012 р., тоді як у ємності ринку цей показник становить 8%. На ринку домінує імпортна продукція; частка вітчизняної скоротилася за досліджуваний період з 23,9% до 7,1 % у сегменті консервації з оцтом і з 24,8% до 4,1% у сегменті консервації без оцту. У географії імпорту лідирує Китай, в першому зазначеному сегменті його частка становить 70,9%, у другому – 47,5% (значна частка продукції – 37,3% – надходить із Нідерландів). Що стосується експорту, то консервація обох сегментів надходить переважно в Росію. Вказано найбільших вітчизняних операторів, а також низку закордонних гравців. Результати прогнозування свідчать, що в короткостроковій перспективі очікується розвиток тенденції скорочення ємності ринку консервованих грибів.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку і аналіз тенденцій його розвитку.
2. Динаміка виробництва.
3. Сировинна база.
4. Структура ринку.
5. Конкурентна ситуація на ринку консервованих грибів.
6. Висновки і прогнозні показники розвитку ринку.
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягу ринку консервованих грибів в Україні за 2009-6 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тонн
2. Ємність ринку свіжих грибів в Україні в 2008-2012 рр., тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка обсягу ринку консервованих грибів в Україні за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка обсягу виробництва консервованих грибів в Україні в розрізі консервованих грибів з додаванням оцту і без додавання оцту за 2009-6 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, тонн
3. Структурування виробництва овочевої консервації у розрізі сегментів в Україні за 2012 р. (натуральне вираження),%
4. Структурування споживання овочевої консервації з виділенням сегмента грибів в Україні за 2012 р. (натуральне вираження),%
5. Структура ринку консервованих грибів у розрізі виду продукції (з оцтом / без оцту) в 2009 і 2013 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку консервованих грибів (з оцтом і без) у розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) в 2009-2013 рр. в натуральному вираженні, %
7. Географія імпортних постачань консервованих грибів (з оцтом і без) за підсумками 1 пів. 2013 р. в натуральному вираженні, %
8. Географія експортних постачань консервованих грибів (з оцтом і без) за підсумками 1 пів. 2013 р. у натуральному вираженні, %
9. Частки основних зарубіжних операторів в імпорті консервованих грибів в Україну за підсумками 6 міс. 2013 р. (натуральне вираження),%
10. Прогнозні показники обсягу ринку консервованих грибів в Україні на 2013-2015 рр. у натуральному вираженні, тонн