Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку концертних закладів Києва, в якому представлена загальна характеристика ринку: його опис, історія розвитку, специфічні особливості та проблеми. Відображено структура ринку концертних послуг в залежності від аудиторії, від кількості відвідувань на рік, а також за виконавцями. Розкрито динаміка реалізації послуг з організації концертів в натуральному і вартісному виразах.
Проведено аналіз основних учасників ринку: опис майданчиків, професійні промоутери, розраховані частки операторів. Представлений рейтинг концертних майданчиків в Києві по співвідношенню орендних доходів на одного розрахункового відвідувача. Відзначено, що в 2010 році в Києві існувало тільки чотири майданчики для проведення концертів. Це Arena Concert Plaza, Crystal Hall, Bingo і FreeDom майданчиків «Термінал», «Дивосвіт», «Ультрамарин» і «Тропікал Парк».
Розглянута політика ціноутворення на послуги концертних майданчиків, виконана цінова сегментація. Відзначено, що головним фактором прийняття рішення про покупку квитків на концерт є інтерес до конкретного заходу (32,65%). Виявлено фактори впливу на формування ціни квитків при організації концерту. Вивчено споживчі переваги (сегментація по географії виконавців). Представлена сегментація споживання за ціновими, віковими категоріями аудиторії і частота відвідувань.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку концертних послуг м. Києва
1.1 Опис ринку, історія розвитку, специфіка ринку
1.2 Основні тенденції ринку концертних послуг
1.3 Сегментація ринку концертних послуг м. Києва (по аудиторії, виконавцям, кількості відвідувань на рік)
2. Динаміка реалізації послуг з організації концертів
2.1 Обсяг реалізації послуг в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
2.2 Обсяг реалізації послуг в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
2.3 Динаміка реалізації послуг в 2007-2010 рр.
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (опис майданчиків, рейтинг, професійні промоутери)
3.2 Учасники ринку (структура по сегментах, групам, спеціалізації)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку концертних майданчиків
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1 Динаміка цін на послуги концертних майданчиків, цінова сегментація
4.2 Фактори, які впливають на формування ціни квитків промоутерами при організації концерту в м. Києві
5. Споживання концертних послуг на ринку
5.1 Вподобання споживачів (сегментація за виконавцями: українські, Росія і СНД, світ), портрет споживача
5.2 Сегментація споживання (за ціновими, віковими параметрами), частота відвідувань
Перелік таблиць:
1. Динаміка витрат домогосподарств на "відпочинок і культуру" в м. Києві в 2005-2009 рр. (% від загальних витрат домогосподарств)
2. Перелік основних концертних майданчиків в м. Києві
3. Рейтинг (Топ-10) концертних майданчиків в м. Києві за співвідношенням орендних доходів на одного розрахункового відвідувача
4. Агентства, які займаються організацією концертної діяльності
5. Вартість основних концертних майданчиків м. Києва, 2010 рік
6. Приблизні витрати за видами реклами
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ВВП м. Києва в 2007-2009 роках (млрд. грн.)
2. Динаміка зміни ВВП на душу населення в м. Києві в 2005-2009 роках (тис. грн./люд.)
3. Залежність зміни ємності ринку концертних послуг від ВВП м. Києва в 2006-2009 роках, %
4. Індекси інфляції в м. Києві в період 2005-2009 рр., %
5. Сегментація аудиторії м. Києва по музично-концертним вподобанням
6. Кількість концертів в м. Києві в 2007-1 половина 2010 рр. (штук)
7. Обсяг реалізації концертних послуг в м. Києві в 2007-1 половина 2010 рр. в вартісних показниках (млн. дол. США)
8. Динаміка реалізації послуг в 2007-1 половина 2010 рр. в грошових показниках (%)
9. Сегментація найбільш затребуваних концертних майданчиків по їх первинної функції в 2010 році
10. Рейтинг відвідуваності концертів в м. Києві в розрізі основних майданчиків в 1 половині 2010 року, %
11. Концертні майданчики м. Києва за місткістю відвідувачів, людей
12. Ціновий зріз на квитки виконавців з різних регіонів в 2010 році, грн.
13. Ставлення киян до ціни квитка на концерт
14. Орієнтовна структура витрат промоутера на організацію концерту в м. Києві
15. Найбільш ефективні види реклами концертів в м. Києві
16. Сегментація концертів м. Києва за виконавцями (у грошовому вимірі), %
17. Сегментація споживачів за віковими категоріями
18. Сегментація споживачів за частотою відвідувань концертних заходів м. Києва