Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку швидкого харчування України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає опис ринку, історію його формування, аналіз тенденцій розвитку ринкового спрямування. В даний час в Києві склалася загальна тенденція демократизації бізнесу фаст-фудів: все більш популярними стають відносно недорогі заклади, з гарною кухнею, оригінальним інтер'єром, спрощеним обслуговуванням. Звіт містить дані за обсягом ринку громадського харчування та фаст-фудів України в грошовому вираженні. Розглянуто основні оператори ринку, вказані їх фінансові показники, система збуту, сильні і слабкі сторони. Розраховані частки основних учасників ринку швидкого харчування в Україні. Проаналізовано конкурентна ситуація, що склалася в галузі. Виявлено, що в результаті світової фінансової кризи, яка вдарила по економіці України, на ринку ресторанів швидкого харчування встановилося жорстка конкурентна боротьба за споживача. Для утримання останніх в багатьох мережах стали впроваджувати всілякі акційні програми і знижки. Представлена структура операторів за кількістю ресторанів та середньому чеку, а також порівняльна характеристика кількості відвідувачів і середнього чека. Виконано оцінку прогнозних показників діяльності основних операторів.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика галузі
2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008-1 пів. 2009 рр.
3. Ємність ринку
3.1 Обсяг реалізації в вартісних показниках в 2004-2009 рр.
3.2 Динаміка зростання реалізації послуг в 2004-2009 рр.
4. Характеристика конкуренції в галузі в цілому, тенденції конкуренції на ринку
5. Характеристика і стан на ринку мережі ресторанів швидкого харчування "Пузата хата"
6. Основні оператори ринку
6.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
6.2 Структурування операторів ринку
6.3 Долі основних гравців ринку
7. Прогноз діяльності конкурентів, які наявні
8. Ціна і ціноутворення на ринку
8.1 Порівняльний аналіз цін конкурентів
9. Споживання
Перелік таблиць:
1. Структура операторів за обсягом мережі
2. Структурування операторів ринку мереж швидкого харчування по площі (Топ-15)
3. Структурування операторів ринку мереж швидкого харчування за фінансовими показниками (Топ-15)
4. Порівняльна характеристика кількості відвідувачів і середнього чеку
5. Порівняльні дані про ціни на продукцію прямих конкурентів (діапазон середніх цін, грн.)
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура українського ринку закладів швидкого харчування по форматам, в грошовому вираженні в 2008 р., %
2. Обсяг ринку громадського харчування України в 2004-2009 рр., млн. дол. США
3. Обсяг ринку фаст-фудів України в 2004-2009 рр., млн. дол. США
4. Динаміка зростання реалізації послуг швидкого харчування в 2004-2009 рр., в доларовому еквіваленті
5. Динаміка зростання реалізації послуг фаст-фудів в 2004-2009 рр., в доларовому еквіваленті
6. Динаміка зміни кількості ресторанів мережі «Челентано» в 2004-2009 рр.
7. Динаміка зміни кількості ресторанів мережі «Два гуся» в 2004-2009 рр.
8. Динаміка зміни кількості ресторанів мережі «Єврохата» в 2004-2009 рр.
9. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні за кількістю закладів в 2006 році, %
10. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні за кількістю закладів в 2007 році, %
11. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні за кількістю закладів в 2008 році, %
12. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні за кількістю закладів в 1 пів. 2009 року, %
13. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні, грошове вираження в 2006 році, %
14. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні, грошове вираження в 2007 році, %
15. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні, грошове вираження в 2008 році, %
16. Долі основних мережевих операторів ринку швидкого харчування в Україні, грошове вираження в 1 пів. 2009 року, %
17. Переваги споживачів за ціновою сегментацією фаст-фудів України
18. Переваги споживачів за ціновою сегментацією фаст-фудів Росії
19. Переваги споживачів за ціновою сегментацією фаст-фудів Європи
20. Критерії вибору закладів громадського харчування
21. Середня частота відвідувань фаст-фудів, початок 2009 року, %
22. Смаки споживачів за типом кухні громадського харчування, %
23. Прогнозні показники розвитку ринку фаст-фуду, млн. дол. США
24. Прогнозні показники розвитку ринку фаст-фуду, %