Аналіз ринку ТРЦ Києва. 2025 рік

Аналіз ринку ТРЦ Києва. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 8
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
46400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку торгово-розважальних центрів в Україні та в Києві. Наведено основні показники ринку та основних операторів ринку.
Найбільшим фактором впливу на український ринок всієї роздрібної торгівлі та ТРЦ в 2022-2025 роках стало повномасштабне вторгнення, що кардинально вплинуло на всі економічні процеси в країні.
Подальший розвиток України та всіх ринку залежить від ситуації на лінії фронту, терміну та умов завершення війни. Ринок ТРЦ в більшій мірі розвиватиметься відповідно до загальної політико-економічної ситуації в країні.
Більша частина продукції в торгових центрах України імпортованого походження, що є основною причиною зростання цін на товари. В період 2021-2024 років реальне зростання цін становило в середньому 120% з піком в 134,9% в 2022 році.
Основні зміни в урбанізації та тенденціях пов’язані з два ключовими факторами: рівнем доходу населення та державною політикою щодо розбудови міста та вирішення його проблем. Проблеми Києва пов’язані з цими обома чинниками.
Основною зміною на київському ринку в період 2022-2025 років стало падіння обсягів житлового та комерційного будівництва в Києві. В 2021 році майже 40% всіх нових об’єктів в натуральних показниках (м2) будувалось на Київщині, в грошовому вираженні це значення становило понад 50%. Львівська область характеризується найбільшими обсягами нового будівництва. В період 2021-2023 років, частка Києва в сегменті нового будівництва зменшилась в більш ніж три рази, з 18,3% до 4,5% в 2023 році.
В період 2022-2024 років частка західних регіонів зросла на 5%. Однак Найбільші ТРЦ розміщуються в Києві та Київській області.
Подальше майбутнє українського ринку ТРЦ залежить від до загальної політико-економічної ситуації в країні. В 2025 році очікується подальше реальне відновлення економіки України в межах 3-4%. Загалом, в 2025 році можна очікувати продовження тенденцій 2024 року, що відображатиметься на схожому обсягу купівлі товарів та їх структурі, відвідуваності ТРЦ та середній ціні оренди.
Станом на початок 2025 року, ринок ТРЦ Києва демонструє поступове відновлення, незважаючи на макро виклики, пов'язані з економічною нестабільністю та воєнними діями. Середній показник вакантності зменшився на декілька відсотків в 2024 в порівнянні з 2023 роком. Наразі основними відвідуваними зонами ТРЦ є магазини одягу та взуття, супермаркети та магазини електроніки.
Сектор розваг (кінотеатри, дитячі кімнати, контактні зоопарки, боулінг та інші) постраждав найбільше як через економічні чинники (падіння доходів та економія), так і через соціальні (не на час, ставлення до розваг у воєнний час, мобілізаційний фактор тощо). В розважальному сегменті кінотеатри є найбільш популярним варіантом, оскільки кінозали є в кожному ТРЦ Києва.

Детальний зміст:

1. Галузева бізнес-модель
1.1 Демаркація
1.2 Галузева бізнес-модель. Canvas модель
2. Фактори впливу на ринок ТРЦ, їх динаміка та тенденції
2.1. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
2.2 Динаміка та тенденції кожного фактору впливу
2.3 Тенденції урбанізації в місті Києві
2.4 Тенденції на ринку ТРЦ
3. Загальна характеристика ринку ТРЦ
3.1 Основні показники ринку в Україні, окремо в Києві у 2014-2024 рр., в натуральному і вартісному вираженні:
- Динаміка відвідуваності у торгових центрах міста у розрізі форматів (будь-яка наявна інформація за останні 5 років)
3.2 Моделювання ринку на наступні 10 років
3.3 Загальна динаміка світового ринку у 2014-2023 рр в натуральному і вартісному вираженні
4. Сегментація та структурування ринку
4.1 Сегментація за форматами ТРЦ
4.2 Сегментація категорій орендарів
5. Конкурентне середовищ
5.1. Основні оператори ринку Києва: сформувати базу даних
5.2. Динаміка показників: обсяг продажів, частка ринку за 2019-2023 рр. (будь-яка наявна інформація за останні 5 років)
5.3. Конкурентний бенчмаркінг
6. Аналіз цільової аудиторії та поведінки споживачів
6.1. Портрет цільової аудиторії ТРЦ
6.2. Оцінка задоволеності відвідувачів
6.3. Оцінка змін у поведінці споживачів

Перелік таблиць:

1. Canvas модель ТРЦ в Україні
2. PEST LE – аналіз ринку в Україні
3. Виручка найбільших орендарів ТРЦ за сегментами в Києві в 2019-9 міс. 2024, млн грн
4. Обсяг ринку (дохід) торгових центрів в 2014-2024 роках, трлн доларів
5. Сегментація ТРЦ за форматами
6. SWOT-аналіз ТРЦ на ринку
7. Основні конкуренти
8. Доходи основних ТРЦ в 2020-2014 роках, млн грн

Перелік графіків і діаграм:

1. Номінальний ВВП України в 2019-2024 (прогнозний) роках,
в доларовому вираженні, млрд доларів
2. ВВП на душу населення в Україні в 2019-2024* рр., долари
3. Середній дохід на особу в країнах станом на 2023 рік, доларів/місяць
4. Середній річний обмінний курс гривні до долара та євро в 2019-2024 рр., грн/долар, грн/євро
5. Дефлятор ВВП в 2019-2024* рр., річний %
6. Кількість ТРЦ в Києві та Україні в 2014-2024 роках, одиниць
7. Відвідуваність ТРЦ в Києві в 2014-2024 років, осіб / 1 тис. м2 GLA
8. Географія ТРЦ за сукупною площею GLA в 2025 році, м2, %
9. Середня ціна оренди торгових площ в Україні в 2014-2024 роках, дол./м2
10. Відвідуваність ТРЦ за форматами в Києві в 2014-2024 років, осіб / 1 тис. м2 GLA
11. Обсяг ринку (дохід) в торгових центрах в 2023-2030 роках за базово-оптимістичного сценарію, млрд доларів
12. Обсяг ринку (дохід) торгових центрів в 2014-2024 роках, трлн доларів
13. Кількість торгових центрів в світі в 2014-2024 роках, тисяч одиниць
14. Розподіл районів Києва за платоспроможністю населення, %
15. Частка ТРЦ на ринку Києва в 2024 році за орендною площею, м2, %
16. Індекс самопочуття рітейлу в 2021-2024 роках в Україні
17. Структура відвідувачів за статтю, % опитаних
18. Структура відвідувачів за віком, % опитаних
19. Розподіл відвідувачів за рівнем доходу, % опитаних
20. Регулярність відвідування розважальних зон в ТРЦ, % опитаних
21. Регулярність відвідування ТРЦ (не тільки розважальну зону), % опитаних
22. Які ще розважальні центри або розважальні зони в торгових центрах відвідують респонденти, % опитаних
23. Найкраща розважальна зона ТРЦ, % опитаних
24. Критерії вибору певної зони розваг, кількість респондентів

Зв'язатися з нами