Анотація до аналізу ринку:
Ринок досліджуваного товару специфічний і має свої ключові моменти. В країні практично немає власного виробництва спортивних товарів. Таким чином, випуск спортивних товарів - в цілому вільна ніша, однак не вельми приваблива з боку отримання прибутку. У структурі ринку переважає імпорт, який є ключовим драйвером розвитку. Основними гравцями є міжнародні і впізнавані бренди, також на ринку присутня велика відсоток не брендового товару. Тому через перевантаженість ринку імпортною продукцією багато напрямків українських виробників все ще залишаються закритими. Експорт виражений слабо і істотного впливу на формування вітчизняного ринку не має.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку спортивних товарів ( одяг, взуття та аксесуари) України
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2012 - 1 кв. 2015 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за 2012 - 1 кв. 2015 рр.
1.3 Сегментація та структурування ринку ( розбивка на спортивний одяг і спортивне взуття)
2. Динаміка виробництва за 2012 - 1 кв. 2015 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції у 2012 - 1 кв. 2015 рр., натуральне вираження
2.2 Динаміка виробництва продукції у 2012 - 1 кв. 2015 рр., грошове вираження
3. Основні оператори ринку спортивних товарів України
3.1 Основні оператори ринку (ключова інформація по операторах ринку)
3.2 Сегментація і структурування основних операторів ринку (по сегментах і регіонально)
3.3 Частки ринку основних операторів
3.4 Конкурентний аналіз на ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку спортивних товарів
4.1 Експорт продукції у 2014 - 1 кв. 2015 рр. ( обсяги, ціни, географія поставок по країнах, основні експортери)
4.2 Імпорт продукції у 2014 - 1 кв. 2015 рр. ( обсяги, ціни, географія поставок по країнах, основні імпортери)
5. Ціна та ціноутворення на ринку спортивних товарів
5.1 Динаміка цін на продукцію у 2014 - 1 кв. 2015 рр.
5.2 Опис факторів які впливають на формування ціни, структура
6. Споживання продукції на ринку спортивних товарів
6.1 Вподобання споживачів відносно продукції, портрет споживача
7. Канали збуту продукції на ринку
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015-2018 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1 SWOT - аналіз ринкового напрямку
9.2 Ризики та бар’єри входження на ринок
Перелік таблиць:
1. Динаміка ринку спортивних товарів в Україні у розрізі сегментів за 2012 - 1 кв. 2015 рр., млн. ₴
2. Динаміка обсягів виробництва спортивних товарів, у натуральному вираженні, у тоннах
3. Динаміка обсягів виробництва спортивних товарів, у грошовому вираженні, млн. ₴
4. Структурування основних операторів ринку по сегментах
5. Структурування основних операторів ринку регіонально
6. Порівняльна таблиця сильних сторін основних конкурентів ( міжнародних брендів в Україні)
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку спортивних товарів Україні
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку спортивних товарів Україні
9. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку спортивних товарів Україні
10. Динаміка експорту спортивних товарів з України у 2012 - 1 кв. 2015 рр., млн. ₴
11. Динаміка цін на експортовані спортивні товари з України у 2012 - 1 кв. 2015 рр.
12. Динаміка імпорту спортивних товарів в Україну в 2012 - 1 кв. 2015 рр., млн. ₴
13. Динаміка імпортних цін на спортивні товари в Україну в 2012 - 1 кв. 2015 рр., ₴/кг
14. Динаміка змін цін спортивних товарів, які вироблені, у грошовому вираженні, ₴/кг
15. Прогнозні показники ємності ринку спортивних товарів у розрізі сегментів, які досліджуються, млн. ₴
16. SWOT - аналіз ринку спортивних товарів України ( з погляду торгової компанії)
17. Основні фактори впливу на ринок спортивних товарів в Україні за 2012-2015 рр.
Перелік графіків і діаграм:
1. Розбивка ємності спортивних товарів на спортивний одяг і взуття в 2012-1кв.2015,%
2. Частки основних гравців на ринку спортивних товарів в Україні на початок 2015 року,%
3. Основні компанії-експортери на ринку спортивних товарів в Україні в 2012 році,%
4. Основні компанії-експортери на ринку спортивних товарів в Україні в 2014 році,%
5. Географічна структура експорту спортивних товарів з України в 2012 році,%
6. Географічна структура експорту спортивних товарів з України в 2014 році,%
7. Основні компанії-імпортери на ринку спортивних товарів в Україні в 2012 році,%
8. Основні компанії-імпортери на ринку спортивних товарів в Україні в 2014 році,%
9. Географічна структура імпорту спортивних товарів в Україні в 2012 році,%
10. Географічна структура імпорту спортивних товарів в Україні в 2014 році,%
11. Структура споживачів спортивних товарів за категоріями
12. Структура споживачів спортивних товарів (жіночі/чоловічі)
13. Структура споживачів спортивних товарів за фактором спонтанності покупок
14. Структура споживачів спортивних товарів за фактором спонтанності покупок
15. Канали збуту спортивних товарів