Аналіз ринку соків в Україні. 2014 рік

Аналіз ринку соків в Україні. 2014 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2014 року
Графіків і діаграм: 8
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Проведене аналітиками компанії Pro-Consulting дослідження ринку соків забезпечило інформацію, згруповану за такими основними елементами: характеристика ринку, його структурування, основні оператори та показники виробництва, аспекти зовнішньоекономічної діяльності та споживання. Зазначено, що цей ринок є суміжним і конкуруючим сегментом з ринком мінеральних вод і зростання споживання на них відображає зміцнення тенденцій до здорового способу життя. При цьому середній українець випиває в 2,5–3 рази менше соку, ніж середньостатистичний житель Європи. Крім того, сокова продукція є більш дорогою, що в умовах низької купівельної спроможності українського населення не сприяє стабільному розвитку ринку. За розглянутий період (2009–2013 рр.) вітчизняне виробництво демонструє коливальний характер,  ланцюгові темпи приросту змінюються в діапазоні від  –5,5% до +5,3%. Великих виробників соків в Україні небагато, за підсумками 2012 р. ринок практично сформований дев’ятьма операторами. А одноосібним стійким лідером є компанія ТОВ «Сандора», що випускає продукції під торговими марками «Сандора», «Садочок», «Сандорик». Структурування ринку виконано за рядом аспектів: у розрізі походження продукції показано, що домінує вітчизняна, а частка імпортної коливається в інтервалі 4,0–5,6%; за складом переважають моносоки (61%), а найбільш популярними є апельсиновий (26,3%) і яблучний (21,8%) соки. Наведено структуру напрямків експортних / імпортних поставок соків. При цьому в експорті переважає яблучний концентрат, що є компонентом багатьох соків. Цей вітчизняний продукт має досить високу якість і відносно низьку вартість, що зумовлює його популярність. При вивченні споживання в розрізі місця покупки соку показано, що більше половини соків (52,3%) купується в супермаркетах, ще 17,4% придбавається в продуктових магазинах. Показники інших сегментів нижче. Зазначено, що основними факторами вибору соку є його смак, вартість, популярність торгової марки. При оцінці перспектив розвитку ринку підкреслена необхідність державної підтримки розвитку садівництва і виноградарства, а також потреба в будівництві нових сучасних фруктосховищ.

Детальний зміст:

1. Виробництво
2. Оператори ринку
3. Структурування ринку
4. Зовнішньоекономічна діяльність
5. Споживання соку
6. Висновки

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва соків в Україні за підсумками 2009–2013 рр., тис. т
2. Частки основних операторів ринку соку за підсумками 2012 р. у натуральному вираженні, %
3. Структура ринку соку в Україні в розрізі походження продукції за підсумками 2009–2013 рр., %
4. Структура виробництва соку в Україні в розрізі виду продукції у 2013 р, %
5. Структура експорту соку з України в натуральному вираженні, %
6. Структура імпорту соку до України в натуральному вираженні, %
7. Найбільш популярні смаки соків в Україні за підсумками 2013 р., %
8. Споживчі переваги щодо місць покупки соків у 2013 р.
 
Зв'язатися з нами