Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 38 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку мастильних матеріалів в Україні. Показано основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність українського ринку мастильних матеріал, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво мастильних матеріалів, в тому числі зі структурою виробників. Досліджено зовнішню торгівлю мастильними матеріалами. Наведено основний асортимент продукції, що присутній на українському ринку. Оцінено обсяг споживання мастильних матеріалів в агросекторі. Проведено аналіз споживання на ринку разом зі споживанням в B2G сегменті. Наведено основні очікування на ринку мастильних матеріалів України в наступні роки. Зроблено SWOT та PEST LE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.
Мастильні матеріали призначенні для зменшення тертя та/чи зношування механізму та збільшує їх навантажувальну спроможність. Український ринок мастильних матеріалів характеризується низькою концентрацією та високою конкуренцією. Основним фактором змін на ринку є повномасштабне вторгнення, воно внесло корективи як на споживання на ринку, так і на наявність продукції. Основною сировиною для мастил є нафтопродукти, загальний ріст цін яких змінив вартість і на продукцію. Найбільшим партнером з імпорту нафти в Україну з 2022 року є Європа.
На українському ринку основні гравці зазнали падінь в потужностях не лише через проблеми зі сировиною, а й з компаніями, частина яких знаходилась на нині тимчасово окупованих територіях чи безпосередньо на лінії зіткнення.
Найбільші оператори ринку найбільше всього зосереджені на виробництві моторних мастил, через їх більше споживання. Більшість компаній зосереджені на реалізації більшості видів мастил. Другою за популярністю є категорія трансмісійних олив, а третьою - антифризи. Інші категорії, або виробляються спеціальними компаніями, або майже не мають роздрібного продажу.
Ринок мастил є доволі різноманітний, продукцією користуються як в державному секторі, так і пересічні громадяни що вирішують самотужки доглядати за власним транспортом. B2B сегмент переважає на ринку мастил, але частка В2С є великою, оскільки частина людей обирають самостійну заміну мастил для свого транспорту, B2G зосереджується на обслуговуванні залізниць, воєнного сектору та енергопостачання. В 2023 році тендери на мастильні матеріали зросли, причиною цьому є збільшення залізничних перевезень і для цього обов’язкове обслуговування вагонів та більш спокійні умови для роботи підприємств ніж в 2022 р.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми і передумови розвитку. Тенденції аграрного ринку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019- 11 міс. 2023 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2019-11 міс. 2023 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках. Оцінка
3.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках. Оцінка
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт мастильних матеріалів з України в 2019-11 міс. 2023 рр. (обсяги, структура, географія) в цілому та окремо для агросектору
4.2. Імпорт мастильних матеріалів в Україну в 2019- 11 міс. 2023 рр.
4.2.1. Динаміка обсягів імпорту мастильних матеріалів
- Загальна динаміка обсягів імпорту в натуральному та грошовому вираженні
- Динаміка обсягів імпорту по підприємствах-імпортерах в натуральному та грошовому вираженні
- Динаміка обсягів імпорту за типом товару в натуральному вираженні: (остаточне структурування за видами додатково узгоджується на етапі запуску проекту)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку) (на основі імпортних поставок)
6. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування. Виділення брендів для агротехніки)
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача, з фокусом на аграрну сферу (загальний огляд на основі попередніх досліджень)
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3. Оцінка споживання мастильних матеріалів в агросекторі:
7.3.1. Аналіз шляхом оцінки посівних площ
- Оцінка кількості мастильних матеріалів, необхідних для обробки такої площі з описом методології
7.3.2. Аналіз шляхом оцінки аграрної техніки
- кількість робочих тракторів (з розбивкою на підприємства та домогосподарства) та іншої сільськогосподарської техніки, що може використовувати мастильні матеріали
- Оцінка кількості мастильних матеріалів, необхідних для експлуатації техніки для такої площі
7.3.3. Кількість нової техніки, що може обслуговуватись на гарантії, співставлення з обсягом імпорту відповідних торгових марок мастильних матеріалів (на онові аналізу імпорту техніки)
7.3.4. Порівняння даних, отриманих в ході співставлення трьох отриманих цифр у розділі
7.4. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторах і учасниках)
7.5. Структурування та сегментація споживання (B2B, B2C, B2G)
7.6. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники споживання мастильних матеріалів в 2024-2025 рр. за секторами економіки (на основі багатофакторної моделі)
8.3. Рекомендації по розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT- аналіз компанії (з фокусом на зовнішні можливості та ризики)
9.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок.
1. Ємність ринку мастильних матеріалів в Україні в 2019-11 міс. 2023 рр., в натуральних та вартісних показниках, тис. тонн, млрд. грн.
2. Асортимент і торгові марки компанії 1
3. Асортимент і торгові марки компанії 2
4. Асортимент і торгові марки компанії 3
5. Асортимент і торгові марки компанії 4
6. Асортимент і торгові марки компанії 5
7. Асортимент і торгові марки компанії 6
8. Асортимент і торгові марки компанії 7
9. Асортимент і торгові марки компанії 8
10. Асортимент і торгові марки компанії 9
11. Асортимент і торгові марки компанії 10
12. Асортимент і торгові марки компанії 11
13. Асортимент і торгові марки компанії 12
14. Асортимент і торгові марки компанії 13
15. Асортимент і торгові марки компанії 14
16. Регіональна представленість компаній
17. Факторний аналіз операторів на ринку мастильних матеріалів 2021-2022 рр., в натуральних показниках, тис. тонн.
18. Факторний аналіз операторів на ринку аграрних мастильних матеріалів 2021-2022 рр., в натуральних показниках, тис. тонн.
19. Динаміка експорту мастильних матеріалів по структурі з України в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
20. Динаміка експорту мастильних матеріалів по країнам з України в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
21. Динаміка експорту аграрних мастильних матеріалів по країнам з України в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, кг
22. Динаміка імпорту мастильних матеріалів в Україну за підприємствами в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
23. Динаміка імпорту мастильних матеріалів за підприємствами в Україну в 2019-11 міс. 2023 рр., у вартісних показниках, млн. грн.
24. Динаміка імпорту мастильних матеріалів за видами та підприємствами в Україну в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
25. Асортимент мастильних матеріалів представлених на ринку України
26. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку мастильних матеріалів
27. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
28. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
29. Перелік та опис галузевих виставок
30. Аналіз інтернет запитів досліджуваної продукції
31. Аналіз інтернет запитів по найбільшим операторам та їх брендам
32. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні за регіонами 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
33. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні за організаторами 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
34. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні за переможцями 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
35. Прогнозні показники споживання мастильних матеріалів в 2023-2025рр. за секторами економіки за різними сценаріями, в натуральних показниках, тис. тонн
36. SWOT- аналіз
37. PEST LE-аналіз факторів впливу на ринок мастильних матеріалів
38. Карта ризиків на ринку
1. Частки основних операторів ринку мастильних матеріалів в 2022 році в натуральних показниках, %
2. Частки основних операторів ринку аграрних мастильних матеріалів в 2022 році в натуральних показниках, %
3. Динаміка виробництва мастильних матеріалів в Україні в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
4. Динаміка виробництва мастильних матеріалів в Україні в 2019-11 міс. 2023 рр., у вартісних показниках, млрд. грн.
5. Частки виробників мастильних матеріалів в Україні в 2022 році, в натуральних показниках, %
6. Динаміка експорту мастильних матеріалів з України в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
7. Динаміка імпорту мастильних матеріалів в Україну в 2019-11 міс. 2023 рр., у натуральних показниках, тис. тонн
8. Динаміка імпорту мастильних матеріалів в Україну в 2019-11 міс. 2023 рр., у вартісних показниках, млрд. грн.
9. Площа засіяних земель за регіонами України в 2023 році, тис. га
10. Структура посівних площ України за основними культурами за 2023 рік, %
11. Частка основних брендів куплених тракторів потужністю більше 80 к.с. в 2022-2023 роках, %
12. Динаміка державних закупівель мастильних матеріалів в Україні 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
13. Сегментація споживання мастильних матеріалів в Україні 2023 року, в натуральних показниках, %
14. Структуризація споживання мастильних матеріалів в Україні 2023 року, в натуральних показниках, %